فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خبر داد:

  • شناسه خبر: 6008
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خبر داد:

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت: در سال جاری  ۱۰۰۰ زائر رفسنجانی  به حرم مطهر امام خمینی(ره) از شهرستان رفسنجان اعزام می‌شوند. ذبیح ا… جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار “خانه خشتی “در رفسنجان اظهار کرد:  امسال ۱۰۰۰ نفر از شهرستان رفسنجان به حرم امام(ره) اعزام می‌شوند. ایشان اظهار داشت: دستاوردها و برکات زندگی گهربار بنیان‌گذار کبیر […]

خانه » آخرین اخبار » فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خبر داد:

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت: در سال جاری  ۱۰۰۰ زائر رفسنجانی  به حرم مطهر امام خمینی(ره) از شهرستان رفسنجان اعزام می‌شوند.

ذبیح ا… جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار “خانه خشتی “در رفسنجان اظهار کرد:  امسال ۱۰۰۰ نفر از شهرستان رفسنجان به حرم امام(ره) اعزام می‌شوند.

ایشان اظهار داشت: دستاوردها و برکات زندگی گهربار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی دارای ابعاد مختلفی است و در چندین حوزه اثرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم اندیشه امام خمینی (ره) را بشناسیم، به طور قطع باید تفکر ایشان را در ابعاد مختلف مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

* امام به ملت ایران عزت داد

این فرمانده نظامی گفت: امام (ره)‌ عارفی وارسته،‌ سیاستمداری با هوش، رهبری توانمند، عالمی ربانی با قدرت بالای رهبری و بالاخره خاضع در برابر پروردگار بود.

جعفری با تاکید بر اینکه در طول تاریخ افراد بسیاری بودند که به تنهایی یک ملت را به اوج عزت و یا به نقطه سقوط و پستی هدایت کرده‌اند، گفت: به عنوان مثال خونخوارانی چون هیتلر و صدام با تصمیم‌های غیر انسانی و غیر عقلانی خود موجب شدند که ملت‌های آنها تا سال‌ها توان بازسازی آسیب دوران حکومت این دیکتاتورها را نداشته باشند.

وی متذکر شد: در مقابل یک عارف فرزانه مانند امام خمینی (ره) با قیام در برابر حکومتی ۲۵۰۰ ساله که از ریشه فاسد و سرسپرده بود، ملت ایران را در جهان عزت بخشید و موجبات سربلندی و سرفرازی ایران را پس از قرن‌ها فراهم کرد.

* غرب با اندیشه و فکر امام (ره) مشکل دارد

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قیام ملت‌های مسلمان طی سال‌های اخیر و سرنگونی حکومت‌های سرسپرده در کشورهایی چون لیبی و مصر ابراز داشت: یکی از تاثیرهای شگرف اندیشه امام (ره)، متحد کردن امت اسلامی در برابر استکبار و استعمار جهانی است.

ایشان گفت: تا پیش از انقلاب، مسلمانان تصور می‌کردند که در برابر غرب توان مقابله ندارند، اما قیام ملت ایران به رهبری خمینی کبیر (ره) موجب شد که خودباوری در میان جوانان مسلمان ایجاد و با اتحاد امت اسلامی، کشورهای غربی از پیگیری اهداف شوم خود ناکام باشند.

وی در پایان تاکید کرد: علت اصلی دشمنی کشورهای غربی با انقلاب ایران و امام خمینی (ره) این است که آنها با اصول و مبانی اندیشه امام مشکل دارند و می‌دانند که در برابر این اندیشه حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

برچسب ها:
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خبر داد:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان