همزمان با سراسر کشور؛

زنگ شور نیکوکاری در رفسنجان به صدا درآمد + عکس

  • شناسه خبر: 59733
زنگ شور نیکوکاری در رفسنجان به صدا درآمد + عکس

همزمان با سراسر کشور، زنگ شور نیکوکاری در مدرسه پسرانه صاحب الزمان رفسنجان به صدا در آمد.

خانه » آخرین اخبار » زنگ شور نیکوکاری در رفسنجان به صدا درآمد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، صبح امروز با حضور امام جمعه، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین رفسنجان زنگ شور نیکوکاری در مدرسه پسرانه صاحب الزمان این شهرستان به صدا در آمد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در حاشیه این مراسم در جمع دانش آموزان مدرسه صاحب الزمان، شور نیکوکاری را مایه فضیلت دانست و گفت: اگر امروز محبتی به ضعفا و ناتوانان جامعه روا داشتیم تا آن ها نیز تحصیل کنند و به موفقیتی هایی برسند، یقیناً در ثواب آن شریک هستیم.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به اینکه بسیاری از بزرگان کشور ما از فقیرترین طبقه های اجتماعی برخاستند، افزود: افرادی چون مرحوم شهید رجایی، شهید مطهری و آیت الله مشکینی از فقیرترین طبقه شهر خود بودند و آن همه عظمت برای نظام به وجود آوردند.

وی با بیان روایتی از حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: تلاوت قرآن، نگاه به چهره رسول خدا و انفاق در راه خدا ویزگی محبین آن حضرت بوده است که به آن سفارش نموده اند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان رسیدن به حقیقت احسان و نیکوکاری را انفاق از داشته هایی بیان کرد که آن ها را دوست داریم و ادامه داد: بهترین پس انداز انفاق است و اگر روح تعاون و همکاری در جامعه ایجاد شود، شهر و جامعه ساخته می شود.

حجت الاسلام رمضانی پور آموزش و پرورش را از تأثیرگذارترین نهادها در فرهنگسازی روحیه انفاق عنوان کرد و گفت: این مجموعه در گسترش روح تعاون و همکاری و ایجاد محبت آشکار مؤثر است.

حسینی پور مدیر اداره آموزش و پرورش رفسنجان نیز با تقدیر از کمیته امداد برای دستگیری از نیازمندان، به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: همواره باید خدا را به خاطر رهایی ما از کوردلی شکر کنیم و از اینکه امت رسول خدا هستیم شاکر باشیم.

وی با بیان اینکه باید برای روزی هایی که به دست ما می رسد شکرگزار خداوند باشیم، اظهار داشت: پوشاندن عیوب ما بندگان از دیگر ویزگی های خداوند است که باید به سبب آن شکر او را به جا آوریم.

حسینی پور تقویت ویژگی های انسانی را دارای اهمیت دانست و خطاب به دانش آموزان خواست در رفع عیوب یکدیگر بکوشند.

IMG_8587 IMG_8588 IMG_8621 IMG_8603 IMG_8613 IMG_8632 IMG_8640 IMG_8623 IMG_8657 IMG_8654 IMG_8639

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی زنگ شور نیکوکاری همزمان با شهادت زهرای مرضیه (س)؛
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان