نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) عنوان کرد

برای ما، نمی شود، نمی گذارند، گوش نمی دهند، قابل قبول نیست

  • شناسه خبر: 59720
برای ما، نمی شود، نمی گذارند، گوش نمی دهند، قابل قبول نیست

شاهسونی خواستار موضع سرپرست دفتر نهاد در خصوص ترویج موسیقی و جولان جریانات سیاسی در دانشگاه شد و گفت: برای ما، نمی شود، نمی گذارند، گوش نمی دهند دلایل قابل قبولی نیست.

خانه » آخرین اخبار » برای ما، نمی شود، نمی گذارند، گوش نمی دهند، قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در مراسم معارفه سرپرست دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های ولی عصر (عج) و علوم پزشکی رفسنجان علیرضا شاهسونی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) به نمایندگی از بسیج دانشجویی ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام صادقی در مدت مسئولیت ایشان در دفتر نهاد رهبری این دانشگاه، خطاب به وی گفت: هر چند رفتن شما برای فعالین مذهبی دانشگاه سخت و دشوار است، اما این را هم می دانیم که جابجایی یک نوع تغییر تاکتیک است، مهم رسیدن به مطلوب است.

شاهسونی در ادامه خواستار حضور حجت الاسلام صادقی در جلسات بسیج دانشجویی شد و در ادامه خطاب به حجت الاسلام نجفی سرپرست جدید دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) رسالت اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را اسلامی کردن دانشگاه و تلاش در راستای تحقق فرامین رهبری بیان کرد و گفت: وظیفه دفتر نهاد رهبری نظارت و جهت دهی دینی به برنامه ها و فعالیت هاست.

وی در بیان انتظارات این تشکل از دفتر نهاد رهبری گفت: انتظار داریم به وضع موجود قانع نباشید، محافظه کاری را کنار بگذارید و مواضع تان را صریح و شفاف بیان کنید.

تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۱۳)

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان خطاب به حجت الاسلام نجفی، حرکت بسیج دانشجویی را در خط ولایت عنوان کرد و ادامه داد: بسیج دانشجویی مادامی که در خط ولایت «نه به زبان، بلکه در عمل» حرکت کنید دوش تا دوش شماست و دست یاری می دهد اما این خطر را گوشزد می کنیم که مبادا از نقش اصلی نظارتی خود بر مجموعه دانشگاه کوتاه بیایید.

شاهسونی هم چنین خواستار موضع حجت الاسلام نجفی در خصوص ترویج موسیقی و جولان جریانات سیاسی در دانشگاه شد و گفت: برای ما، نمی شود، نمی گذارند، گوش نمی دهند دلایل قابل قبولی نیست.

وی در پایان با تأکید بر ایفای نقش نظارتی سرپرست جدید دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) اظهار داشت: انتظار داریم نقش خود را بدون رودربایستی و تعارفات روزمره ایفا کنید و آغوش نهاد بر روی تمامی دانشجویان باز باشد و پشتیبان فعالین مذهبی باشید و امیدواریم به معنای واقعی کلمه نماینده مقام معظم رهبری باشید.

تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۱۰)تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۱۲)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بسیج دانشچویی خانه خشتی دانشگاه ولی عصر رفسنجان نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) عنوان کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    برای افراد متعصب واقعا متاسفم ! هچی از دین نفهمیده اند کوچکترین تفریح سالم برای جوانان نیست ! بعد ده ها جلسه برای مبارزه با قهوه خانه ها برگزار میکنند یک تفریح سالم میتواند همین کنسرت ها باشند ، درضمن مگر در شهر های دیگر اسلام از بین رفته که کنسرت برگزار میشود ؟ متاسفم که اجازه میدهند تعدادی بچه که هیچ از دین نمیدانند برای شهر تصمیم گیری کنند

    ا.م

    مرحبابه مسئول محترم بسیج دانشجویی انشاالله که آقای نجفی هم اینگونه عمل کند

    یا زهرا

    احسنت آفرین

    اکبر

    درود بر شما افسران جوان جنگ نرم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان