ریاست دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های استان کرمان

دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها در راستای ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه راه اندازی شده است

  • شناسه خبر: 59710
دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها در راستای ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه راه اندازی شده است

رییس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های استان کرمان تشکیل دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها را در راستای ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

خانه » آخرین اخبار » دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها در راستای ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه راه اندازی شده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مسعودی معاون امور دفاتر و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مراسم معارفه مسئولین دفتر نهاد رهبری دانشگاه های ولی عصر (عج) و علوم پزشکی رفسنجان به حفظ حرمت حضرت فاطمه (س) در ایام فاطمیه تأکید کرد و گفت: در مسیری که خداوند برای رشد و کمال ما قرار داده است، باید طهارت روح و محبت را در نظر داشت.

مسعودی با بیان اینکه شرط قدم نهادن در مسیر کمال طهارت روح است، اظهار داشت: انسان در صورتی به عمق معارف دین و قرآن دست می یابد که روح پاک و مطهری داشته باشد.

وی راه و الگوی انسان ها برای نیل به کمال و مقصود را رسول خدا (ص) بیان کرد و گفت: برای نزدیک شدن به خدا باید صفات حیوانی کنار گذاشته شود و از ویژگی هایی که موجب زیبا نشان دادن صفات زشت می شود پرهیز کرد.

معاون امور دفاتر و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ادامه از حضور حجت الاسلام نجفی به عنوان سرپرست دانسگاه ولی عصر (عج) ابراز خرسندی نمود و برای حجت الاسلام صادقی در مسئولیت دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان آرزوی موفقیت نمود.

تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۱)

صباحی رییس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های استان کرمان نیز دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان را اولین دانشگاه خارج استانی دانست که به سرعت پیشرفت کرد و ادامه داد: نقطه مشترک مسئولین دانشگاه در این سال ها استفاده از فرصت های مختلف برای تعالی دانشگاه بوده است.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) پیشرفت در مسائل فرهنگی و مذهبی در دانشگاه ها را خواستار شد و افزود: امام خمینی (ره) وحدت حوزه و دانشگاه را از نتایج مؤثر انقلاب دانسته و منظور ایشان از این سخن رابطه علم و دین، سنت و مدرنیته و ارتباط دنیا و آخرت بوده است.

رییس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های استان کرمان تشکیل دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها را در راستای ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: هم اکنون در دانشگاه های کرمان، بم، جیرفت، رفسنجان و سیرجان دفتر نهاد رهبری وجود دارد و امیدواریم این مرکز در سایر دانشگا ها نیز راه اندازی شود.

تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۹)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دانشگاه ولی عصر رفسنجان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان