مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان؛

جلسات خانگی آموزش قرآن موجب انسجام محلی می شود

  • شناسه خبر: 59706
جلسات خانگی آموزش قرآن موجب انسجام محلی می شود

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان برگزاری جلسات خانگی آموزش قرآن را موجب انسجام محلی دانست.

خانه » آخرین اخبار » جلسات خانگی آموزش قرآن موجب انسجام محلی می شود

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، امیر زینلی از برگزاری جلسات هفتگی خانگی قرآن در بیشتر مناطق رفسنجان خبر داد.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با بیان اینکه جلسات خانگی آموزش قرآن موجب انسجام محلی شده و نوعی دلبستگی به وجود می‌آورد، گفت: حسی که در این جلسات است معنا و معنویت بالاتری دارد و حس تربیتی بیشتری را القاء می‌کند.

امیر زینلی در ادامه هدف از برگزاری این جلسات را ترویج و گسترش فرهنگ ناب محمدی و قرآنی عنوان کرد و افزود: جلسات قرآنی طبق فرمایش رسول گرامی اسلام (ص) تلاوت قرآن موجب نورانی شدن خانه ها می شود نورانی کنید، در منازل به عنوان پایگاه اصلی قرآنی مردم برگزار می شود.

زینلی با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص اهمیت تعلیم و تعلم قرآن گفت: پیامبر اکرم (ص) بهترین مردم را کسی می داند که قرآن را فرا گیرد و به دیگران بیاموزد.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان اظهار داشت: جلسات قرآنی برکات زیادی دارد و سنت بسیار خوبی است که امروز باید بیشتر به آن توجه ‌شود و رویکرد جدیدی برای توجه به جلسات لازم است.

زینلی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ جلسه قرآنی خانگی شامل برنامه های متنوع فرهنگی، قرآنی، ورزشی، هنری در سطح در شهرستان رفسنجان برگزار می شود، گفت: این مراسمات با استقبال مردمی و با مشارکت روحانی و پیشکسوتان قرآنی محلی و همکاری پایگاه های مقاومت و هیئت های مذهبی برگزار می شوند.

 

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جلسات قرآنی خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان