ظهر امروز؛

حجت الاسلام صادقی از ولیعصر (عج) به علوم پزشکی رفت

  • شناسه خبر: 59670
حجت الاسلام صادقی از ولیعصر (عج) به علوم پزشکی رفت

حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) ظهر امروز به عنوان سرپرست دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان منصوب شد.

خانه » آخرین اخبار » حجت الاسلام صادقی از ولیعصر (عج) به علوم پزشکی رفت

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) ظهر امروز به عنوان سرپرست دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان منصوب شد.

در آیین معارفه مسئولین دفتر نهاد رهبری دانشگاه های ولی عصر (عج) و علوم پزشکی که با حضور مسئولین دفاتر نهاد سایر دانشگاه ها در سالن همایش های شهید هنری برگزار شد، حجت الاسلام مهدی نجفی به عنوان سرپرست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولی عصر (عج) معرفی شد.

حجت الاسلام مهدی نجفی که پیش از این مسئولیت دفتر نهاد رهبری دانشگاه بجنورد را به عهده داشته است، در سخنانی توجه به بحث فرهنگ را از موارد مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد و گفت: ان شاء الله بتوانیم منویات مقام معظم رهبری در مورد دانشجویان را اجرا نماییم.

نجفی وظایف دفتر نهاد رهبری را هدایت، حمایت و نظارت عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه وصف میهمان نوازی کرمانی ها را شنیده بودم و از دینداری و انقلابی بودن مردم آن اطلاع داشتم، دانشگاه ولی عصر (عج) را برای انجام مسئولیت انتخاب کردم.

تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۳)وی با اشاره به حضور سه شهید گمنام در دانشگاه ولی عصر (عج) گفت: ان شاء الله مرام، رفتار و گفتار ما در دانشگاه ها همانی باشد که شهدا دانستند و رهبرمان خواستار آن هستند.

حجت الاسلام صادقی نیز به اجرای برنامه های فرهنگی توسط نهاد رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان اشاره نمود و از حضور تشکل های دانشجویی در این دانشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: دانشگاه ولی عصر (عج) از سیاسی ترین دانشگاه هاست، در حالی که کوچکترین تشنجی در این امر در آن صورت نگرفته است.

سرپرست جدید دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ادامه موفقیت این نهاد را ارتباط چهره به چهره با دانشجویان بیان کرد و افزود: تلاش رؤسای این دانشگاه در اجرای برنامه های فرهنگی همواره مورد تقدیر است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) ظهر امروز به عنوان سرپرست دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان منصوب شد. خانه خشتی دانگشاه ولی عصر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان