ریییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

دفتر نهاد رهبری بهترین ملجأ برای نسل جوان در دانشگاه هاست

  • شناسه خبر: 59658
دفتر نهاد رهبری بهترین ملجأ برای نسل جوان در دانشگاه هاست

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها را بهترین ملجأ برای نسل جوان دانست و گفت: دانشجویان باید بپذیرند که ما در کنارشان هستیم.

خانه » آخرین اخبار » دفتر نهاد رهبری بهترین ملجأ برای نسل جوان در دانشگاه هاست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، دهقان رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مراسم معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه های ولیعصر (عج) و علوم پزشکی و در جمع دانشجویان ومسئولین دفاتر نهاد رهبری سایر دانشگاه ها ضمن تشکر از حجت الاسلام صادقی مسئول سابق دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر (عج)، از حضور حجت الاسلام نجفی برای قبول مسئولیت جدید ابراز خرسندی کرد و گفت: درطول دوران مسئولیت حجت الاسلام صادقی همواره همکاری ایشان با مجموعه مدیریت دانشگاه وجود داشته و ارتباط و تعادل این نهاد با دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه بر کسی پوشیده نیست.

وی هم چنین با اشاره به روحیه ایثارگری حجت الاسلام نجفی سرپرست دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولی عصر (عج)، همراهی وی با قشر جوان و تعامل با مدیریت دانشگاه را ارج نهاد و افزود: امیدواریم از حضور حجت الاسلام نجفی در کنار سایر مسئولین، در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه  قدم برداریم.

دهقان در ادامه با بیان اینکه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان جزوه ۲۰ دانشگاه ممتاز کشور است، به معرفی دانشگاه پرداخت و از حضور ۲۸۰ عضو هیئت علمی شامل ۵ استاد تمام، ۳۰ دانشیار و ۱۵۰ استادیار در دانشگاه ابراز خرسندی نمود.

تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۸)

اسماعیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز از آغاز فصل جدید در بحث فرهنگی دانشگاه خبر داد و گفت: کار فرهنگی به مثابه عملیات بهداشتی نیازمند واکسیناسیون است و باید در این راستا با شناخت ویزگی های نسل جوان فضای مناسبی برای پاسخگویی به سوالات آن ها ایجاد کنیم تا با ارائه روش های درست و پاسخ های قانع کننده در مسائل دینی واکسینه شویم.

اسماعیلی اجرای منویات رهبری و حرکت در این مسیر را خواستار شد و از ورود فرهنگ تک قطبی غربی و آمریکایی در ایران و سایر جوامع ابراز ناراحتی کرد و ادامه داد: محیط های دانشگاهی نباید بی خودی سرزنش شوند و مشاوره های مذهبی و رفتاری باید در خوابگاه ها انجام شود.

وی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها را بهترین ملجأ برای نسل جوان دانست و گفت: دانشجویان باید بپذیرند که ما در کنارشان هستیم و فضایی برای رفع ابهامات آن ها به وجود آوریم.

تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۱)

تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۱۰) حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۴) تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۱۱) تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۹) تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان-خانه خشتی (۷)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دانشگاه ولی عصر رفسنجان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه وی دفتر نهاد را بهترین ملجأ برای نسل جوان دانست و گفت: دانشجویان باید بپذیرند که ما در کنارشان هستیم و جایی برای رفع ابهامات آن ها به وجود آوریم.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان