با واگذاری فوتبال به بخش خصوصی می توان از سایر رشته های ورزشی حمایت کرد

  • شناسه خبر: 59372
با واگذاری فوتبال به بخش خصوصی می توان از سایر رشته های ورزشی حمایت کرد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با واگذاری ورزش فوتبال به بخش خصوصی می توان از سایر رشته های ورزشی که با هزینه کمتر تأثیرات فراوان تری در پی دارد حمایت کرد.

خانه » آخرین اخبار » با واگذاری فوتبال به بخش خصوصی می توان از سایر رشته های ورزشی حمایت کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت رفسنجان با اشاره به اینکه دین اسلام به امر ورزش تأکید نموده و در دعای کمیل هم تن سالم را لازمه خدمت رسانی و عبادت خدا می داند، اظهار داشت: انسان سالم محور توسعه پایدار است و یکی از اصول سلامت انسانی سلامتی جسم است.

حسین آذین ورزش رزمی را در کنترل خشم و ایجاد آرامش روانی برای فرد مؤثر خواند و حضور جوانان در میادین روزشی را موجب کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: کمبودهای زیادی در امر ورزش وجود دارد که با سوق دادن برخی از آن ها به مجموعه مس بخشی را ساماندهی نمودیم و امیدواریم شاهد حضور خیرین در این امر باشیم.

وی با بیان اینکه بیشترین پول هایی که از صنایع استانی به ورزش وارد می شود در فوتبال هزینه می گردد، گفت: با واگذاری ورزش فوتبال به بخش خصوصی می توان از سایر رشته های ورزشی که با هزینه کمتر تأثیرات فراوان تری در پی دارد حمایت کرد و با حضور جوانان در امر ورزش مواجه شد.

استاد ناصر فاضلیان رییس سبک شوتوکان کاراته (JKS) استان کرمان نیز در این مراسم از دیدگاه ارزشمند حوزه علمیه سفیران هدایت در امر ورزش ابراز خرسندی نمود و گفت: نیت به خدمت خود یک ارزش است و هر جا فضا برای ورزش مهیا شود، به عنوان خدمتگزاران پیگیری می کنیم تا هر آنچه در بضاعتمان است صادقانه ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش کاراته ارزش زیادی دارد و می تواند از نظر روحی انسان را به کمال برساند، ادامه داد: ورزش کاراته در آغاز و پایان با تواضع روبروست و همین امر جایگاه اخلاقی این رشته ورزشی را نشان می دهد.

رییس سبک شوتوکان کاراته (JKS) استان کرمان هدف از ورزش را تقویت روح و جسم بیان کرد و گفت: با قدم در راه اسلام تلاش می کنیم در امر تربیت، جوانان را به سوی خداوند متعال سوق دهیم و با اخلاص و صداقت در کنار بچه های شهرستان از آن ها حمایت می کنیم.

استاد محمد کریم زاده سرمربی کاراته و عضو هیئت رییسه سبک شوتوکان کاراته (JKS) استان کرمان ضمن ابراز قدردانی از حمایت های امام جمعه شهرستان در راه اندازی مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت، اظهار داشت: با آغاز فعالیت رسمی این مجموعه که نام ولایت بر آن نهاده شده است، در مسیر بهترین ها حرکت می کنیم.

وی در ادامه با ارائه گزارش کار باشگاه های سراسر شهرستان گفت: هم اکنون سه باشگاه ولایت، ملی پوشان و رامش با موقعیت های جغرافیایی مختلف در سبک شوتوکان کاراته (JKS) استان کرمان در شمال، جنوب و شرق رفسنجان فعالند.

در این مراسم که با هنرنمایی تعدادی ازهنرجویان کاراته کا همراه بود، از ورزشکاران برتر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رییس سبک شوتوکان کاراته (JKS) استان کرمان مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت سفیران هدایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان