معاون فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رفسنجان خبر داد؛

جشن تکلیف۳۰۰۰دانش آموزدختروپسردررفسنجان برگزارمی شود

  • شناسه خبر: 59319
جشن تکلیف۳۰۰۰دانش آموزدختروپسردررفسنجان برگزارمی شود

معاون فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رفسنجان از برپایی جشن تکلیف دانش آموزان دختر و پسر در روزهای نهم و دهم اسفند ماه در مصلی امام خامنه ای خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » جشن تکلیف۳۰۰۰دانش آموزدختروپسردررفسنجان برگزارمی شود

شیخ زاده معاون فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اعلام این خبر افزود: این جشن که در روزهای نهم و دهم اسفند ماه در مصلی امام خامنه ای رفسنجان برگزار می شود، با برنامه های فرهنگی شامل سرود، سخنرانی و اقامه نماز ظهر و عصر همراه است.

محمد شیخ زاده با بیان اینکه جشن تکلیف هر ساله به منظور ثبت خاطره اولین نماز در ذهن دانش آموزان توسط آموزش و پرورش برپا می شود، افزود: قصد داریم با اجرای این مراسم ضمن خاطره انگیز کردن این روز در ذهن دانش آموزان، آغازی خوب برای بحث های عبادی و نماز در دانش آموزان رقم بزنیم.

وی هم چنین به ملبس شدن کلیه دانش آموزان به فرم خاص در این روز اشاره کرد و گفت: بسته های فرهنگی شامل چادر نماز، جانماز و سایر محصولات فرهنگی مرتبط با نماز توسط مدارس برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رفسنجان در ادامه با اشاره به برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در ۲۰۰ مدرسه در سطح شهرستان، با حضور ائمه جماعت از حوزه های علمیه رفسنجان اظهار داشت: از نظر برپایی نماز جماعت در سطح مدارس در استان کرمان رتبه اول را داریم.

شیخ زاده ادامه داد: حضور کارشناس قرآن و نماز در مدارس، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع نماز، ارائه احکام نماز توسط ائمه جماعت در مدارس و برنامه ریزی برای حضور دانش آموزان در نماز جمعه از دیگر برنامه هایی است که توسط معاونت فرهنگی و تربیت برنی آموزش و پرورش رفسنجان اجرا می شود.

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان اخبار رفسنجان جشن تکلیف دانش آموزان رفسنجان خانه خشتی مصلی امام خامنه ای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان