بیانیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در محکومیت حادثه «چپل هیل»

  • شناسه خبر: 59275
بیانیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در محکومیت حادثه «چپل هیل»

روند گسترش بیش از پیش اسلام در جهان برای دولتمردان غربی خطری بزرگ بشمار می­آید که با هر حیله و نیرنگی برای سرکوب آن استفاده می­ برند.

خانه » آخرین اخبار » بیانیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در محکومیت حادثه «چپل هیل»

به گزارش “خانه خشتی”، متن بیانیه اعتراض اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در محکومیت حادثه «چپل هیل» در ادامه آورده شده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَهً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا
دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشرکان خواهى یافت

جنایت غیر انسانی ترور سه جوان دانشجوی مسلمان در آمریکا، نه تنها احساسات تمامی مسلمانان جهان را جریحه‌ دار نمود، بلکه بیش از پیش بر نگرانی‌ها در خصوص گسترش اقدامات خصمانه علیه مسلمانان و شیوع پدیده اسلام هراسی در آمریکا افزود. این جنایت در کشوری اتفاق افتاد که خود را طلایه دار صلح، آزادی و حقوق بشر می­داند. شاید بهتر باشد به جای کلمه ی حقوق بشر در این کشور و در سازمان ملل از واژه ی حقوق بشر “امریکایی” استفاده شود چرا که سایر قومیت­ها و مذاهب و نژادها در آن جایی ندارد.

روند گسترش بیش از پیش اسلام در جهان برای دولتمردان غربی خطری بزرگ بشمار می­آید که با هر حیله و نیرنگی برای سرکوب آن استفاده می­برند.

سیاست اسلام هراسی، که با ایجاد گروه­های تندرو وافراطی ازجمله طالبان، داعش، القاعده وغیره که توسط آمریکا واسراییل ایجاد شده ومستقیماً مدیریت می­شوند، مدت­هاست توسط دولتمردان و رسانه های غربی پی گرفته می­شود و نهاد­ها و سازمان­های حقوق بشری، چشم بر آن می­پوشند که حاصل این چشم پوشی، فجایعی از این دست می­باشد.

این جنایت­های بی شرمانه دشمنان اسلام، ثابت کرد که دست نجسشان قابل فشردن نیست.

دشمنان اسلام که گمان میکنند با ایجاد تفرقه میان مسلمین و کشت بذر نفرت نسبت به دین مبین اسلام، می توانند سیاست های خود را در جهان و بخصوص در منطقه خاورمیانه پیش ببرند گمانی بیش نیست. چراکه وعده خداوند حتمی خواهد بود و دیری نپاید که اسلام، جهان را زیر چتر عدالت برده ومظلومین عالم، همان وارثین زمین، انتقام خون­های به ناحق ریخته مسلمانان را خواهند گرفت.

وزارت امور خارجه بداند تا وقتی که خطوط قرمز حفظ شود، ما آنها را حمایت خواهیم کرد اما هیهات اگر این خطوط توسط هر شخص حقیقی و یا حقوقی حفظ نشود؛ چرا که برای جامعه دانشجویی قابل پذیرش نخواهد بود و بی پاسخ نخواهد بود.

زمان آن رسیده است که حرکت جهانی در مقابله با خشونت و ریشه­ های دین ستیزی، با مشارکت همه آغاز شود. لذا ما اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه حضرت ولی عصر (عج) رفسنجان اعتراض خود را نسبت به ترور ناجوانمردانه ی دانشجویان مسلمان چپل هیل و سکوت معنادار رسانه های غرب اعلام می نمائیم.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج)

بسیج اساتید و کارکنان ولی عصر (عج)

جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر(عج)

هیئت محبان دانشگاه ولی عصر(عج)

دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر (عج)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بیانیه دانشگاه ولی عصر رفسنجان چپل هیل خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان