همایش مزدوجین کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 59225
همایش مزدوجین کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان برگزار شد

همایش ۱۵۰ زوج کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز در سالن زکریا رفسنجان برپا شد.

خانه » آخرین اخبار » همایش مزدوجین کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، صبح امروز همایش مزدوجین کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن زکریا رفسنجان برپا شد.

امیرحسینی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از حضور ۱۵۰ زوج کمیته امداد در این همایش خبر داد و گفت: در این همایش اساتید با ارائه قوانین و شرایط زندگی به زوج های جوان به موفقیت آن ها در زندگی کمک می کنند.

رضا امیرحسینی از استمرار همایش در سال های آینده ابراز امیدواری کرد و افزود: با توجه یه اینکه شرکت کنندگان پیش از این آموزش های چهره به چهره نیز داشته اند، امروز به همایش دعوت شدند تا قوانین حقوقی به آن ها آموزش داده شود.

وی هم چنین به اعطای سه میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به زوج های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان اشاره کرد و گفت: در سال جاری بالغ بر ۳۵۰ زوج دختر و پسر توسط این نهاد روانه خانه بخت شدند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان با بیان اینکه برای آن دسته از زوجینی که زوج بیکار است، تسهیلات بانکی اعطا می شود، اظهار داشت: با معرفی این افراد به واحد خودکفایی ۱۵ میلیون تومان سرمایه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد تا دغدغه اشتغال در افراد وجود نداشته باشد.

امیرحسینی تشویق به ازدواج سالم از طریق رسانه ها را بسیار مؤثر عنوان کرد و گفت: با اطلاع رسانی در خصوص ازدواج سالم می توان از طلاق جلوگیری کرد.

همایش مزدوجین کمیته امداد امام خمینی رفسنجان_خانه خشتی (۷) همایش مزدوجین کمیته امداد امام خمینی رفسنجان_خانه خشتی (۸) همایش مزدوجین کمیته امداد امام خمینی رفسنجان_خانه خشتی (۵) همایش مزدوجین کمیته امداد امام خمینی رفسنجان_خانه خشتی (۶) همایش مزدوجین کمیته امداد امام خمینی رفسنجان_خانه خشتی (۳) گفت وگو و عکس: بهناز شریفی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان ازدواج خانه خشتی کمیته امداد امام خمینی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان