مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه عنوان کرد

شناخت استعدادهای موسیقی از اهداف جشنواره آوای مس است

  • شناسه خبر: 59193
شناخت استعدادهای موسیقی از اهداف جشنواره آوای مس است

مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه شناخت استعدادهای موسیقی را از اهداف حشنواره آوای مس بیان کرد.

خانه » آخرین اخبار » شناخت استعدادهای موسیقی از اهداف جشنواره آوای مس است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، میرافضلی مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره استانی موسیقی آوای مس که در سالن سینما آزادی برگزار شد، با اشاره به اینکه مس در شروع این رویداد فرهنگی پیشگام بوده است و با حمایت ارشاد آن را ادامه داده است، گفت: جشنواره آوای مس سال گذشته با همکاری حوزه هنری استان کرمان برگزار شد.

سید علی میرافضلی در ادامه از حضور منتخبین شش شهرستان استان کرمان به جشنواره آوای مس خبرداد و افزود: هدف جشنواره در گام نخست بهره مندی شهروندان از فضای شاداب موسیقی کرمان بود.

وی شناخت استعدادهای موسیقی را از دیگر اهداف حشنواره آوای مس بیان کرد و اظهار داشت: محور جشنواره پنجم رقابت گروه های موسیقی استانی است.

مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه هم چنین به برپایی غرفه حمایت از زندانیان اشاره کرد و گفت: این غرفه جهت دریافت کمک های مردمی قصد دارد با حمایت از زندانیان شادمانی را در خانه های آنان پدید آورد.

میرافضلی-خانه خشتی

رقابت بیش از ۳۰۰ نفر در پنجمین جشنواره استانی موسیقی آوای مس

در ادامه مشرف شاه دبیر تخصصی پنجمین جشنواره موسیقی آوای مس سرچشمه از حمایت انجمن موسیقی کرمان و بزرگان شرکت مس در راه اندازی جشنواره ابراز امیدواری کرد و گفت: جشنواره های جداگانه در شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، بافت، بم، راور، انار و زرند برگزار و و منتخبین آن ها به این جشنواره راه یافتند.

سعید مشرف شاه توجه به سطح کیفی جشنواره را دارای اهمیت دانست و بزرگترین هدف جشنواره را ارتقاء سطح احساسی و احترامی بین هنرمندان بیان کرد و گفت: قصد داریم با حفظ احترام میان هنرمندان شاهد اجرای زیبا توسط مخاطبین باشیم تا مخاطبان از لذت کافی برخوردار شوند.

وی انتخاب برترین های جشنواره را تنها به منظور افزایش کیفیت موسیقی استان دانست و افزود: پنجمین جشنواره استانی آوای مس در سالن سینما آزادی و سالن فرهنگسرای شهر مس با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده طی دو روز ادامه خواهد داشت.

دبیر تخصصی پنجمین جشنواره موسیقی آوای مس سرچشمه با اشاره به ثبت نام بیش از ۸۰۰ نفر در جشنواره، تعداد شرکت کنندگان نهایی را ۶۸۰ نفر عنوان کرد و گفت: جشنواره در بخش های رقابتی به صورت گروهی و انفرادی با حضور اهالی موسیقی استان کرمان تا پنج شنبه هفتم اسفند ماه ادامه دارد.

مشرف شاه-خانه خشتی

فرهنگ و هنر وسیله ای برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

تقوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر مبنای اعتقادات و اصول فکری شکل گرفته است، فرهنگ را از مباحث اساسی این انقلاب بیان کرد و گفت: اکنون که دشمن از راه های نظامی توان مقابله با ایران را ندارد، بحث فرهنگی را آغاز نموده و قصد دارد باورهای ما را تضعیف نماید.

حسین تقوی مبارزه با تهاجمات دشمن و تقویت ریشه های فرهنگی و اعتقادی را اقدامی در جهت مقابله با اقدام دشمن بیان کرد و افزود: هدف دشمن تضعیف باورها و انسجام خانواده هاست.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر وسیله ای برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: ما خواستار هنر متعهد در چارچوب خاص و فارغ از بی بند و باری هستیم و باید در جهت برآوردن این نساز جامعه بکوشیم.

پنجمین جشنواره موسیقی آوای مس شهر سرچشمه-خانه خشتی۱۱

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اخبار رفسنجانخ انقلاب اسلامی ایران انه خشتی پنجمین جشنواره موسیقی آوای مس سرچشمه خانه خشتی سعید مشرف شاه کرمان مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه موسیقی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان