یادداشت/ حیدر معصومی ریسه

از کربلای حسین(ع) تا شام یاران حسین!!!

  • شناسه خبر: 59095
از کربلای حسین(ع) تا شام یاران حسین!!!

از سرزمین کربلا که حسین را سر بریدند و سر مبارکش را بالای نیزه بردند تا شام امروز که یاران حسین را سر می برند و با سر بریده فوتبال بازی می کنند.

خانه » آخرین اخبار » از کربلای حسین(ع) تا شام یاران حسین!!!

به گزارش“خانه خشتی”، آری کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یک شعار همیشگی است و تاریخ در حال تکرار اگر روزی آمریکائی ها سر بریدن گوسفند را در حضور بچه در آن فیلم ساختگی آنطور جلوه دادند حال می بینیم که گروه گروه انسان را گردن می زنند و خم به ابرویشان هم نمی آورند.

آری یزیدیان زمان و خوارج علی (ع ) به قدرتی پوشالی رسیده اند و هر چه از دستشان بر می آید انجام می دهند.

روزگار غریبی است، اگر در تاریخ می خواندیم که سربازان مغول حمام خون به راه انداخته اند حال در کمال جاهلیت افرادی را می بینیم که با نام خلافت اسلامی چنیین وحشیانه کارهایی می کنند که هرگز در ذهن انسان هم نمی گنجد که می شود چنین اعمال غیر انسانی را هم مانند آب خوردن انجام می دهند.

اسرائیل و نوکرش آمریکا چون با انقلاب هایی که در منطقه به وجود آمد چون پشت خود را خالی دیدند آمدند در لباس اسلام ناب آمریکایی گروهی چنیین حیوان صفت تشکیل دادند و افتادند به جان بلاد اسلامی و آنقدر بی شعورند که حتی بین مسلمان و غیر مسلمان فرقی قائل نیستند هر چه می خواهند می کنند و هر چه می خواهند به غارت می برند.

سازمانهای حقوق بشری هم درد حناق گرفته اند و وقتی در کشور مسلمانی همجنس بازی را فارغ از حقوق انسان می دانند و حقوق بشری به راه می اندازند ولی وقتی سر صدها انسان در جلوی دوربین این خبیسان عالم از تنشان جدا می شود حتی این ظلم های بی نهایت به بشریت را حتی محکوم هم نمی کنند.

آری ظلم اگر باشد عمرش کوتاه است و این سیاهی و ننگ است که تا ابد بر نام آنها خواهد ماند.

وقتی این صحنه های تأسفبار را می بینیم تنها راه چاره مان توسل به صاحب الزمان(عج) است که روزی بیاید و با شمشیر عدالتش هر کسی را در جای خودش بنشاند و مطمئن باشید که آن روز هم دور نخواهد ماند. به امید آن روز…

برچسب ها:
اخباررفسنجان از کربلای حسین ( ع) تا شام یاران حسین!!! خانه خشتی رفسنجان یادداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان