اوباما در جوانی معتاد به ماری‌جوانا بوده است

  • شناسه خبر: 5899
اوباما در جوانی معتاد به ماری‌جوانا بوده است

“خانه خشتی”: زندگینامه اوباما که اخیرا در قالب یک کتاب بیوگرافی منتشر شده، نشان می‌دهد که وی در جوانی عضو گروهی بوده که تفریح آن‌ها بسکتبال و مصرف ماری‌جوانا بوده است. به گزارش فارس به نقل از روزنامه دیلی‌تلگراف، تازه‌ترین کتاب بیوگرافی منتشر شده از “باراک اوباما” رئیس‌جمهور آمریکا نشان می‌دهد که وی در دوران […]

خانه » آخرین اخبار » اوباما در جوانی معتاد به ماری‌جوانا بوده است

“خانه خشتی”: زندگینامه اوباما که اخیرا در قالب یک کتاب بیوگرافی منتشر شده، نشان می‌دهد که وی در جوانی عضو گروهی بوده که تفریح آن‌ها بسکتبال و مصرف ماری‌جوانا بوده است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه دیلی‌تلگراف، تازه‌ترین کتاب بیوگرافی منتشر شده از “باراک اوباما” رئیس‌جمهور آمریکا نشان می‌دهد که وی در دوران نوجوانی مواد مخدر مصرف می‌کرده است.

اوباما در این بیوگرافی عنوان کرده است که در دهه ۷۰ و زمانی که به عنوان یک دانش آموز دوم متوسطه مشغول تحصیل بوده، عضو گروهی به نام “چوم گنگ” بوده که در این گروه به همراه دیگر پسران عضو علاوه بر بازی بسکتبال، مواد مخدر مصرف می‌کرده است.

این کتاب بیوگرافی که توسط “دیوید مارانیس” نویسنده و مورخ برنده جایزه “پولیتزر” منتشر شده، جزئیاتی از نحوه مصرف ماری‌جوانا توسط اوباما و اعضای این گروه را نیز شرح داده است.

به عنوان نمونه عنوان شده است که باراک اوباما که در این گروه به “بری” معروف بوده، در یک خودرو فولکس واگن که آن را “چوم واگن” نامیده بودند، جمع شده، شیشه‌های خودرو را بالا داده و شروع به مصرف ماری جوانا می‌کرده‌اند.

این برای اولین بار نیست که چنین اخباری در رابطه با پیشینه اوباما منتشر می‌شود، حتی وی قبلا رسما اعلام کرده بود که کوکائین را امتحان کرده است. البته به نظر نمی‌رسد انتشار این اطلاعات آن هم در آمریکایی که ۵۶ درصد مردم موافق قانونی شدن مصرف ماری‌جوانا هستند، لطمه‌ای به جایگاه سیاسی باراک اوباما بزند.

برچسب ها:
اوباما در جوانی معتاد به ماری‌جوانا بوده است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان