نوجوانان، جوانان و زنان هدف اصلی کمپانی چند ملیتی تولید دخانیات

  • شناسه خبر: 5888
نوجوانان، جوانان و زنان هدف اصلی کمپانی چند ملیتی تولید دخانیات

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از برنا رییس مرکز سلامت و محیط کار ادامه داد: ۲۰ درصد از افراد سیگار در جهان را زنان تشکیل می‌دهند و اکثر آنها مادران و زنان خانواده هستند.کاظم ندافی، رییس مرکز سلامت و محیط کاراظهار داشت: ممنوعیت کامل دخالت های صنایع دخانی در برنامه های کنترل دخانیات می‌تواند […]

خانه » آخرین اخبار » نوجوانان، جوانان و زنان هدف اصلی کمپانی چند ملیتی تولید دخانیات

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از برنا رییس مرکز سلامت و محیط کار ادامه داد: ۲۰ درصد از افراد سیگار در جهان را زنان تشکیل می‌دهند و اکثر آنها مادران و زنان خانواده هستند.کاظم ندافی، رییس مرکز سلامت و محیط کاراظهار داشت: ممنوعیت کامل دخالت های صنایع دخانی در برنامه های کنترل دخانیات می‌تواند از جوانان و نوجوانان در برابر این محصول زیبان بار و مرگ بار محافظت کند.

ندافی با اشاره به اینکه عبارت فریبنده ای همچون سیگارهای لایت یا سبک و توتون میوه ای راهی برای گمراه کردن جوانان، نوجوانان و زنان از سوی کمپانی‌های دخانی است، افزود: پنج میلیون از افراد زیر ۱۸ سال در دنیا، سرانجام در اثر مصرف سیگار دچار مرگ می شوند.

رییس مرکز سلامت و محیط کار ادامه داد: ۲۰ درصد از افراد سیگار در جهان را زنان تشکیل می‌دهند و اکثر آنها مادران و زنان خانواده هستند.

وی تصریح کرد: باورهای غلط نظیر اینکه مصرف دخانیات موجب محبوبیت در بین همسالان، بزرگ شدن، بالغ شدن، آزادی و استقلال، کاهش اضطراب باعث فریب نوجوانان و جوانان شده و این باورها موجب گرایش آنها به مواد دخانی و افزایش مصرف آن می شود.

رییس مرکز سلامت و محیط کار با بیان این مطلب که تاثیر همسالان بر جوانان و نوجوانان در گرایش به مصرف دخانیات بیش از والدین است، گفت: جوانان سالم آینده سازان جامعه سالم و آری از دخانیات هستند و نه گفتن به اولین نخ سیگار ماموریتی کارآمد برای نجات جوانان و نوجوانان از چنگال صنایع دخانی است.

ندافی با اشاره به اینکه نوجوانان، جوانان و زنان هدف اصلی کمپانی چند ملیتی تولید دخانیات هستند، تصریح کرد: افزایش آگاهی و تقویت مهارت های لازم به جوانان راهکارهایی جهت مقابله با ترفندهای صنایع دخانی بوده و همچنین ممنوعیت استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی راهی برای مرسون ماندن جوانان و نوجوانان نسبت به مواد دخانی است.

برچسب ها:
نوجوانان، جوانان و زنان هدف اصلی صنایع دخانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان