بر اثر سانحه تصادف؛

قاری ممتاز استان کرمان درگذشت

  • شناسه خبر: 58876
قاری ممتاز استان کرمان درگذشت

قاری ممتاز استان کرمان و رتبه برتر قرائت، اذان و ابتهال مسابقات استانی اوقاف سال جاری، صبح امروز بر اثر سانحه تصادف در محور کرمان – مشهد در گذشت.

خانه » آخرین اخبار » قاری ممتاز استان کرمان درگذشت

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، محمدباقر قهاری قاری ممتاز استان کرمان و رتبه برتر قرائت، اذان و ابتهال مسابقات استانی اوقاف سال جاری، صبح امروز بر اثر سانحه تصادف در محور کرمان – مشهد در گذشت.

در این حادثه همسر وی (نوه امام جمعه کرمان) فوت کرد و برادرش که از قاریان قرآن است به شدت آسیب دیده و هم اکنون در وضعیت وخیمی به سر می برد.

لازم به ذکر است تنها بازمانده این حادثه فرزند یک ساله آن مرحوم است که از سانحه جان سالم به سر برده است.

پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی” ضمن آرزوی سلامتی برای بازماندگان، درگذشت این قاری ممتاز را به امام جمعه کرمان و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تصادف خانه خشتی محور کرمان مشهد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حیدرابادی

    انا لله و انا الیه راجعون وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم من و خانم جمشیدی دوست دوران راهنمایی و دبیرستان بودیم دوستانی صمیمی که روزگار بین ما فاصله انداخت امروزکه دوستان خبر دادند اصلا باور این خبر برایم سخت بود فاطمه جان روحت شاد مهربانم امیدوارم دخترت فاطمه دیگری شود خداوند به خانواده این دو عزیز صبر عنایت فرماید صبر زینبی در سالروز ولادت بانو زینب

    مجید زکی لوl

    انّا لله و انّا الیه راجعون – از اینکه جامعه قرآنی یکی از قاریان ممتاز خود را از دست داد بسیار متالم شدیم انشاءالله خداوند به وابستگان محترم مرحوم محمدباقر قهاری و همسرش( به مصداق: اولئک علیهم صلوات من ربهم و رحمه و و اولئک هم المهتدون- بقره/۱۵۷) صبر جمیل و اجر جزیل مرحمت فرموده و این عزیز از دست رفته را با قرآن کریم و عترت(ع) محشور فرماید- استاد دانشگاه و خادم القرآن: مجید زکی لو – تهران

    ميثم

    خدایش بیامرزد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان