محفل انس با قرآن در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 58509
محفل انس با قرآن در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد

این مراسم با حضور قاریان بین‌المللی و کشوری و گروه همخوانی بین المللی ثقلین و از سوی کانون قرآن و عترت بسیج دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان رفسنجان برگزار ‌شد.

خانه » آخرین اخبار » محفل انس با قرآن در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد

به گزارش “خانه خشتی”، زینلی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” با اعلام این خبر اظهار داشت: محفل انس با قرآن و جلسه تلاوت قرآن با حضور قاری ممتاز بین المللی حاج سعید طوسی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با حضور قاریان بین‌المللی و کشوری و گروه همخوانی بین المللی ثقلین برگزار گردید و از قاریان و برگزار کنندگان بطور ویژه تجلیل شد.

زینلی گفت: این محفل از سوی کانون قرآن و عترت بسیج دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان رفسنجان برگزار ‌شد.

محفل انس با قرآن_خانه خشتی۱

محفل انس با قرآن_خانه خشتی۲

محفل انس با قرآن-خانه خشتی

برچسب ها:
اخباررفسنجان تالار خیام حاج سعید طوسی خانه خشتی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان زینلی كارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامی رفسنجان قاری ممتاز بین المللی گروه همخوانی بين المللی ثقلين محفل انس با قرآن و جلسه تلاوت قرآن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هرندی

    سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان ، خداوند را سپاسگزاریم که توفیق همراهی و پشتیبانی برگزاری این مراسم ارزشی را به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه عنایت فرمود تا همت کانون قرآن و عترت بسیج به ثمر نشیند و شبی به یادماندنی و باشکوه در دانشگاه در خاطره ها ماندگار شود . اما دو گلایه یکی از خانه خشتی که خبر را از منبع کمتر مرتبط نقل فرموده و یکی از برادر بزرگوار کارشناس محترم سازمان تبلیغات به دلیل اطلاع رسانی ناقص ، مزید اطلاع به عرض می رساند برای اجرای چنین مراسمی علاوه بر کوشش ستایش آمیز کانون و یا انجمن و یا تشکل مربوطه شورای فرهنگی دانشگاه و مجموعه معاونت فرهنگی بایستی ضمن تصویب برنامه ، تصمیم مقتضی ، پشتیبانی ، پرداخت هزینه های مربوطه را نیز تقبل نمایند و تعجب از اینکه اصلا نامی از امور فرهنگی دانشگاه در خبر ذکر نشده است ، در حالی که تمام هماهنگی ها حتی در حین برگزاری مراسم و تخصیص جوایز که ذکر شد و غیره با امور فرهنگی دانشگاه بوده است . به هر حال مهم برپایی این مراسم بوده که حاصل شد و از خداوند منان تمنا داریم که اخلاص در عمل به ویژه آنچه که جز اخلاص در عمل نمی تواند موجد اجر در انجام آن باشد را به همگی توفیق عنایت نماید . با ارادت هرندی خادم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولی عصر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان