کسانی باید وارد مجلس شوند که در راستای حفظ ارزش‌ها حرکت کنند

  • شناسه خبر: 585
کسانی باید وارد مجلس شوند که در راستای حفظ ارزش‌ها حرکت کنند

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسانی باید وارد مجلس شورای اسلامی شوند که در راستای حفظ ارزش‌ها حرکت کنند.  خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از مرکز خبر حوزه آیت‌الله حسن ممدوحی در نشست طلاب مقیم حوزه علمیه قم، اظهار داشت:‌ اگر دشمن بر ایران اسلامی […]

خانه » اجتماعی » کسانی باید وارد مجلس شوند که در راستای حفظ ارزش‌ها حرکت کنند

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسانی باید وارد مجلس شورای اسلامی شوند که در راستای حفظ ارزش‌ها حرکت کنند.  خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از مرکز خبر حوزه آیت‌الله حسن ممدوحی در نشست طلاب مقیم حوزه علمیه قم، اظهار داشت:‌ اگر دشمن بر ایران اسلامی مسلط شود، اوضاع ما بدتر از اوضاع مردم عراق و افغانستان خواهد بود زیرا دشمن از ما سیلی سنگینی خورده است، از این‌رو از انجام هیچ‌ جنایتی کوتاه نمی‌آید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات مجلس نهم و لزوم حضور حداکثری مردم در آن خاطر نشان کرد: باید افرادی وارد مجلس شوند که بدون توجه به قومیت و مذهب در راستای حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های آن گام بردارند.

وی با بیان اینکه وظیفه طلاب و فضلای حوزه برای حفظ نظام اسلامی در این کشور‌ بیشتر و حساس‌تر است‌ اظهار داشت:‌ طلبه باید در جامعه حضور یابد و مشکلات و کاستی‌های فرهنگی و دینی جامعه را شناسایی و با تمام توان، برای برطرف کردن آن تلاش کند.

ممدوحی زندگی طلبگی را جدای از زندگی افراد عادی دانست و اظهار داشت: طلبه باید بداند که زندگی او در خدمت امام زمان(عج) باشد، بنابراین، رفتار، گفتار، منش و روش او باید همراه با نجابت باشد و وجود چنین طلبه‌ای در میان مردم، آنها را به سوی اخلاق و رفتار نیکو رهنمون می‌سازد.

برچسب ها:
کسانی باید وارد مجلس شوند که در راستای حفظ ارزش‌ها حرکت کنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان