بخشدار مرکزی رفسنجان؛

با فعالیت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان شاهد رشد ورزش در سطح روستاها بوده ایم

  • شناسه خبر: 58286
با فعالیت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان شاهد رشد ورزش در سطح روستاها بوده ایم

بخشدار مرکزی رفسنجان توسعه ورزش در روستاها را در ایجاد شادی و شعف در میان مردم و زندگی بهتر مؤثر بیان کرد.

خانه » آخرین اخبار » با فعالیت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان شاهد رشد ورزش در سطح روستاها بوده ایم

علی آرمان بخشدار مرکزی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، در خصوص وضعیت و جایگاه ورزش در روستاهای شهرستان گفت: با توجه به اینکه محور اصلی این ورزش ها اهالی روستا هستند، با حمایت های اندک از سوی مسئولین ورزشی و سایر دستگاه ها قدم های بزرگی برداشته می شود.

آرمان توسعه ورزش در روستاها را در ایجاد شادی و شعف در میان مردم و زندگی بهتر مؤثر بیان کرد و افزود: الحمدالله با فعالیت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان رفسنجان و جذب نیروهای خودجوش در سال های اخیر شاهد رشد فزاینده ورزش در سطح روستاها بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه همکاری دهیاری ها، دستگاه های دولتی و اداره ورزش و جوانان در جذب نتایج مثبت و ارزشمندتر نسبت به سایر رشته های ورزشی تأثیر دارد، گفت: امیدواریم با حمایت هایی که از سوی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان و مردم صورت می گیرد، با تشویق اهالی روستا ضمن ایجاد فرهنگ ورزش، فضای روستاها را لذت بخش تر کنیم.

علی آرمان در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی”، مبنی بر وضعیت سالن های ورزشی در روستاهای بخش مرکزی اظهار داشت: برای احداث هر سالن ورزشی به طور متوسط یک و نیم میلیارد تومان اعتبار لازم است که سیستم دولتی توان پرداخت آن را ندارد و هم اکنون این سالن ها با همکاری خیرین ساخته شده است.

بخشدار مرکزی رفسنجان با اشاره به وجود دو یا سه سالن در مراکز دهستان های شهرستان گفت: تعداد سالن های ورزشی در بخش مرکزی رفسنجان از متوسط کشوری بالاتر است و امیدواریم با پیگیری های بیشتر و همکاری خیرین در اکثر روستاها سالن داشته باشیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان توسعه ورزش روستایی خانه خشتی علی آرمان بخشدار مرکزی رفسنجان هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان