در پاسخ به اقدام انزجارآور دولت آمریکا در شهادت مسلمانان آمریکایی؛

ردپای رژیم جعلی صهیونیسم در حادثه «چپل هیل»/ رسانه ها مسلمانان را از حملات دشمنان آگاه کنند

  • شناسه خبر: 57986
ردپای رژیم جعلی صهیونیسم در حادثه «چپل هیل»/ رسانه ها مسلمانان را از حملات دشمنان آگاه کنند

متأسفانه دشمن با در اختیار گرفتن رسانه ها اجماعی علیه مسلمانان به وجود آورده است و رژیم جعلی صهیونیسم از ایجاد هر گونه توطئه ای در این جریانات دریغ نمی کند.

خانه » آخرین اخبار » ردپای رژیم جعلی صهیونیسم در حادثه «چپل هیل»/ رسانه ها مسلمانان را از حملات دشمنان آگاه کنند

امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، در واکنش به شهادت سه دانشجوی مسلمان آمریکایی در حادثه «چپل هیل»، آن را اقدامی انزجار آور در راستای اسلام هراسی دشمنان بیان کرد و گفت: دشمن می خواهد تحت هر شرایطی اسلام هراسی را در دنیا ترویج دهد و ملت های غیر مسلمان را علیه مسلمانان وادار کند تا موضع بگیرند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور راه اندازی جنگ مذهبی و قومی در کشورهای اروپایی و آمریکایی را از دیگر اقدامات دشمنان به منظور اسلام هراسی دانست و افزود: در جریان اخیر نیز مدعیان آزادی و دموکراسی که ادعای رعایت حقوق بشر دارند، سکوت می کنند و هیچ اقدام عملی انجام نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه در آمریکا نیز تعداد قابل توجهی مسلمان زندگی می کنند که باید از حقوق مساوی برخوردار باشند، گفت: متأسفانه در آمریکا به حقوق اولیه مسلمانان هم توجه نمی شود، چه برسد به حقوق اساسی و شهروندی؛ و این دروغگویی سردمداران دولت آمریکاست.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی”، مبنی بر سکوت رسانه های غربی در انعکاس حادثه «چپل هیل»، اظهار داشت: متأسفانه دشمن با در اختیار گرفتن رسانه ها اجماعی علیه مسلمانان به وجود آورده است و خوراک آن ها را از طریق صهیونیسم بین الملل تأمین می کند و رژیم جعلی صهیونیسم از ایجاد هر گونه توطئه ای در این جریانات دریغ نمی کند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور با بیان اینکه رسانه های ارتباط جمعی باید از هر توان و ظرفیتی برای متوجه ساختن جهان و به خصوص جهان اسلام از این نوع خطرات و برنامه ها استفاده کنند، گفت: متنبه ساختن مردم از حملاتی که به مسلمانان می شود، از دیگر وظایف رسانه هاست.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید در این جریان هوشمندانه عمل کنند تا آسیبی متوجه مسلمانانی که در برخی کشورها در اقلیت هستند، نشود، افزود: این امر وظیفه همه رسانه هاست و آن هایی که دل در گرو دشمنان و دولت های غربی دارند نیز باید در این جریان ورود یابند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان ادامه داد: سکوت برخی رسانه ها نشان دهنده همسوسازی آن ها با دشمنان است که این امر برای مسلمانان ناراحت کننده است.

لازم به توضیح است؛بعد از ماجرای شارلی ابدو، در شامگاه سه شنبه ۱۱ فوریه سه دانشجوی آمریکایی مسلمان، ۲۳ ساله، ۲۱ ساله و ۱۹ ساله (زن، شوهر و خواهر) در نزدیکی دانشگاه «کارولینای شمالی» در «چپل هیل» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند به شهادت رسیدند و رسانه های غربی تلاش کردند حادثه شارلی ابدو را نتیجه تروریست اسلامی نشان دهند و یک و نیم میلیارد مسلمان را متهم به مخالفت با آزادی بیان و انجام عملیات تروریستی کنند؛ ولی اکنون حادثه چاپل هیل را تنها نتیجه یک نزاع بین دو همسایه بر سر جای پارک می دانند و به دنبال پاک کردن هر گونه ردپای اسلام ستیزی در این حادثه هستند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اسلام هراسی چپل هیل خانه خشتی در پاسخ به اقدام انزجارآور دولت آمریکا در شهادت مسلمانان آمریکایی؛ مسلمانان آمریکایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان