مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان

پیروزی و قهرمانی مس رفسنجان با همدلی، وحدت و وفاق میسر می شود

  • شناسه خبر: 57857
پیروزی و قهرمانی مس رفسنجان با همدلی، وحدت و وفاق میسر می شود

مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان پیروزی و قهرمانی مس رفسنجان را در گرو همدلی، وحدت و وفاق بیان کرد.

خانه » آخرین اخبار » پیروزی و قهرمانی مس رفسنجان با همدلی، وحدت و وفاق میسر می شود

زینلی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از نتایج خوب تیم فوتبال مس رفسنجان در نیم فصل دوم ابراز خرسندی نمود و گفت: اگر در بازی های اول نتایج خوبی بگیریم، راه قهرمانی را هموار می کنیم.

علی زینلی با اشاره به اینکه تیم مس رفسنجان با تیم های مدعی زیادی هم گروه است، از تلاش بازیکنان مس در نیل به اهداف خود خبر داد و اظهار داشت: تیم های سیاه جامگان، نفت ابادان و پاس همدان برای صعود به لیگ برتر آمده اند و رقیب مس رفسنجان هستند.

وی پیروزی و قهرمانی مس رفسنجان را در گرو همدلی، وحدت و وفاق بیان کرد و گفت: اکنون ۹۰ درصد بازیکنان بومی هستند و با ۲۸ امتیاز در جایگاه اول قرار داریم و امیدواریم تا پایان فصل جایگاه خود را حفظ کنیم.

سه تن از بازیکنان مس به خدمت سربازی فراخوانده شدند

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی”، مبنی بر تعیین تکلیف خدمت سربازی سه تن از بازیکنان مس گفت: سجاد حیدری، حامد منصورابادی و سجاد عباسی از هفته ششم رقابت ها از تیم جدا و به خدمت مقدس سربازی فراخوانده شدند و منتظرند جذب تیم های نظامی شوند تا فوتبالشان را نیز ادامه دهند.

زینلی با ابراز تأسف از مصدومیت سجاد میرزایی، نادر فتح اللهی و حمیدرضا سلمانی دیگر بازیکنان مس رفسنجان، افزود: علی اسکندری نیز از مصدومینی بود که اکنون به تمرینات بازگشته است.

وی با اشاره به جذب بازیکنانی از فولاد خوزستان، صبای قم و بازیکنانی از کرمان، صعود به لیگ برتر را استحقاق همه مردم رفسنجان و بازیکنان دانست و گفت: امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستان در نیم فصل دوم آنچه خداوند مقرر کرده است رقم بخورد.

زینلی مدیر باشگاه مس رفسنجان(خانه خشتی)۳

باشگاه مس رفسنجان همیشه بازیکن ساز بوده است

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه باشگاه مس همیشه بازیکن ساز بوده است، گفت: هم اکنون تعدادی از بازیکنان این تیم در لیگ برتر حضور فعال دارند و خوش درخشیده اند.

زینلی ابراز امیدواری کرد: با توجه به سرمایه گذاری بر روی جوانان رفسنجانی، امیدواریم در آینده شاهد حضور بازیکنان خوب رفسنجانی در بهترین تیم های داخل و خارج کشور باشیم.

مس رفسنجان با منتخب هنرمندان و پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال دیدار می کند

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان به برنامه های خیریه این باشگاه نیز اشاره کرد و گفت: باشگاه مس رسالت فرهنگی و ورزشی دارد و در کنار ورزش به مسائل فرهنگی نیز ورود پیدا کرده است.

علی زینلی به بازی خیریه و دوستانه تیم مس رفسنجان با یاران فردوسی پور اشاره کرد و آن را در جنوب شرق کشور بی نظیر دانست و از دیدار تیم مس رفسنجان با تیم منتخب هنرمندان و پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در سال آینده خبر داد.

زینلی مدیر باشگاه مس رفسنجان(خانه خشتی)

بازیکنان مس رفسنجان با معلولین ملاقات می کنند

وی کمک به مراکز نیازمند را ازدیگر برنامه های فرهنگی باشگاه مس عنوان کرد و اظهار داشت: بازدید از پرورشگاه معین زاده و قرائت فاتحه بر سرمزار مرحوم معین زاده نیز اقدام دیگری بود که با کشیدن دست نوازش بر سر فرزندان بی سرپرست همراه بود.

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان هم چنین با اشاره به اینکه اعضای پرورشگاه معین زاده به عضویت افتخاری باشگاه صنعت مس در آمده اند، از ارائه خدمات برای آنان توسط این باشگاه خبر داد.

دیدار با معلولین نیز از دیگر برنامه های بود که زینلی به آن اشاره کرد و گفت: این اقدام قبل از عید نوروز با حضور بازیکنان تیم مس رفسنجان انجام می گیرد.

 تهیه و تنظیم: بهناز شریفی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان پرسپولیس و استقلال پرورشگاه ممعین زاده خانه خشتی فردوسی پور مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان