در کدام جبهه ایستاده ایم؟

  • شناسه خبر: 57840
در کدام جبهه ایستاده ایم؟

روز گذشته دکترسید ابراهیم حسینی از موسسه امام خمینی (ره) قم جهت سخنرانی به رفسنجان دعوت شد. بعد از پایان مراسم بعضی ها از مطالب او خوششان آمده بود و لبخندی بر لب داشتند و بعضی ها هم روی در هم کشیده و ترش رویانه می گفتند این دیگر خیلی تند صحبت کرد.

خانه » آخرین اخبار » در کدام جبهه ایستاده ایم؟

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از وبلاگ نسیم سحر، من می خواهم فارغ از گرایش سیاسی قدری به  این موضوع بپردازم که جریان آقازادگی از فرزندان چه کسی و در چه دولتی شروع شد؟

مگر در دولتی که رییسش بودند نگفتند هدف ما پیشرفت اقتصادی کشور است و برای رسیدن به آن نمی شود همه جامعه را در نظر داشت و رفاهیات همه را فراهم نمود؟ (منظور قشر مستضعف جامعه)
الآن چندین سال است که حرف از مذاکره با آمریکا را به میان کشیده و تنها نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را در همین می دانند؛ آیا حالا که ۱۶ماه از مذاکرات می گذرد تاکنون چه نتیجه مثبتی جز افزایش تحریم ها، تعطیلی فعالیت های هسته ای و اهانت به عزت ملت ایران دیده اند؟ آیا اعضای دولت تدبیر و امید که نام مقام معظم رهبری در همه صحبت ها و مذاکرات و مصاحبه هایشان می آید چقدر روی فرمایشات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی کارکرده اند؟

بیایند نتیجه را به رهبر و مردم بگویند.
خواسته یا ناخواسته باید بدانند که مردم دیگر دنبال شعار نیستند و هم چنین شعار فریب؛ بلکه دارای شعور بالایند و عملکردها را نیز رصد می کنند.
بیائید به خود آمده و معقولانه و مطالبه گرانه صحبت کنیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی در کدام جبهه ایستاده ایم؟ سیاست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان