فرماندار شهرستان رفسنجان خطاب به سرمایه داران؛

درآمد حاصل از فروش پسته صرف توسعه شهرستان شود

  • شناسه خبر: 57752
درآمد حاصل از فروش پسته صرف توسعه شهرستان شود

فرماندار شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه در سال جاری ۲ هزار میلیارد تومان از فروش پسته شامل رفسنجان شد، گفت: درصدی از این پول باید صرف توسعه شهرستان شود.

خانه » آخرین اخبار » درآمد حاصل از فروش پسته صرف توسعه شهرستان شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، ملانوری فرماندار شهرستان رفسنجان در جمع مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خطاب به جوانان و انقلابیون، حل مشکلات را تنها به دست مردم دانست و گفت: جلوگیری از پدیده های زشت اجتماعی و مشکلات به دست مردم و خانواده ها حل می شود.

حمید ملانوری توجه به کسب و کار حلال را در ایجاد لقمه حلال مؤثر خواند و افزود: عدم توجه به کسب و کار حلال ناشی از عدم آگاهی افراد است که به ایجاد بازار ناسالم می انجامد.

وی با بیان اینکه امروز سرمایه های بزرگ به دست مردم است، اظهار داشت: این سرمایه ها به واسطه استفاده از منابعی است که متعلق به همه مردم می باشد.

ملانوری بع وجود بیش از یک هزار حلقه چاه عمیق کشاورزی در رفسنجان اشاره کرد و گفت: سالانه ۵۴۰ میلیون متر مکعب آب توسط بخش کشاورزی از سفره های آب زیرزمینی خارج می شود که متعلق به همه مردم است و تنها شامل حال کشاورزان و متمولان نمی شود.

فرماندار شهرستان رفسنجان استفاده از ۶۵۰ تن سم در باغات پسته و مشکلات ناشی از آن را متوجه مردم دانست و گفت: استفاده از عواید حاصل از این سرمایه ها حق آنان است و آنان نیز باید از سرمایه ایجاد شده توسط بخش کشاورزی بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲ هزار میلیارد تومان از فروش پسته شامل رفسنجان شد، گفت: درصدی از این پول باید صرف توسعه شهرستان شود.

حمید ملانوری ادامه داد: در پدید آمدن آسیب های اجتماعی همه کسانی که از منابع استفاده می کنند دخیل اند؛ ضمن اینکه در پیشرفت ها و رشد جامعه نیز افراد ذی نفع سود می برند.

فرماندار شهرستان رفسنجان خطاب به سرمایه داران تأکید کرد: امروز بزرگ ترین کار خیر در شهرستان ایجاد شغل است؛ امروز جوانی خلاق، فعال، ایثارگر، کارآفرین و نخبه می شود که شغل داشته باشد.

وی با اشاره به طرح ایجاد واحدهای تولیدی در روستاها توسط دولت، بیان داشت: این طرح به منظور جلوگیری از مهاجرت به شهر و فعال نگه داشتن روستاها با تسهیلات ویژه ارائه می شود.

ملانوری رهایی از تک محصولی، خشکسالی و مشکلات مختلف بخش کشاورزی و رفع معضلات اجتماعی و بیکاری را در ورود افراد به جریان سرمایه گذاری دانست و گفت: باید همگی مشارکت کنند تا شهرستان رفسنجان که در طول تاریخ حیات کشور الگوساز بوده و همیشه رتبه های اول را به خود اختصاص داده، نجات یابد.

فرماندار شهرستان رفسنجان خدمات مختلف ایجاد شده را به برکت نظام جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی بخش دولتی و خصوصی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال گفت: با استقبال سرمایه داران چندین پروژه در ابتدای سال ۹۴ به بهره برداری می رسد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی درآمد حاصل از فروش پسته صرف توسعه شهرستان شود راهپیمایی 22 بهمن رفسنجان سرمایه گذاری شغل فرماندار شهرستان رفسنجان خطاب به سرمایه داران؛
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان