بیانیه انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت سی ‌و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

  • شناسه خبر: 57584
بیانیه انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت سی ‌و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

در آستانه فرارسیدن راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، انصار حزب الله رفسنجان در بیانیه‌ای ضمن اعلام انزجار از اعمال تروریستی رژیم منفور صهیونیستی و حامیان آن، از امت حزب الله رفسنجان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

خانه » آخرین اخبار » بیانیه انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت سی ‌و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش “خانه خشتی”، بیانیه انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت ۲۲ بهمن منتشر شد، متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

به نام خدا

امام خمینی (ره):

شما ای مستضعفان جهان و ای کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان بپاخیزید و حق را با چنگ و دندان بگیرید و از هیاهوی تبلیغاتی ابرقدرت‌ها و عُمال سرسپرده آنان نترسید؛ و حکام جنایتکار که دسترنج شما را به دشمنان شما و اسلام عزیز تسلیم می‌کنند از کشور خود برانید؛ و خود و طبقات خدمتگزار متعهد، زمام امور را به دست گیرید و همه در زیر پرچم پرافتخار اسلام مجتمع، و با دشمنان اسلام و محرومان جهان به دفاع برخیزید؛ و به سوی یک دولت اسلامی با جمهوری‌های آزاد و مستقل به پیش روید که با تحقق آن، همه مستکبران جهان را به جای خود خواهید نشاند و همه مستضعفان را به امامت و وراثت ارض خواهید رساند. به امید آن روز که خداوند تعالی وعده فرموده است.

اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد سی ‌و ششمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی حضرت امام(ره) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق می‌باشد. هم اکنون بیداری اسلامی و هوشیاری مستضعفان جهان، نه تنها فرعون‌های شمال آفریقا را به گرداب قهر آمیز کشانده است، بلکه کاخ ستم مرتجعان عرب را نیز به لرزه درآورده است.
انصار حزب الله رفسنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورائی ملت مسلمان ایران، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپیمائی یوم‌ا… ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا ‌خوانده و امیدوار است الهام بخشی انقلاب حق طلبانه ملت ایران در حماسه ۲۲ بهمن، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

هرچند دشمنان ملت با توجه به انتخابات مهم یازدهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری کمر همت در ایجاد تفرقه و دل سرد نمودن ملت بزرگوار بسته‌اند ،ما هم‌چنان می‌مانیم و با تمام فتنه‌انگیزی و دروغ‌‌افکنی دشمنان اسلام، انقلاب، و رهبر عظیم‌الشان مبارزه می‌کنیم؛ و از همه‌ی حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری بویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دست‌یابی به دانش فضایی، دفاع خواهیم کرد.

انصار حزب الله رفسنجان

برچسب ها:
بیانیه انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت سي ‌و ششمین سال پيروزي انقلاب اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان