بمناسبت دهه فجر؛

شب شعر و خاطره در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 57533
شب شعر و خاطره در رفسنجان برگزار شد

شب شعر و خاطره به مناسبت دهه فجر، در سالن ذکریا رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » شب شعر و خاطره در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، شب شعر و خاطره با حضور امام جمعه، رئیس شورای شهر ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان رفسنجان در سالن ذکریا برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور رفسنجان را جزو شهرهایی عنوان کرد که تاریخ انقلاب دارد و گفت: نعمت نظام جمهوری اسلامی نعمت ولایت است و اگر این نعمت بزرگ نبود، الان این عظمت و اقتدار را نداشتیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان حرکت شکنی به ملت فهیم ایران از سوی سردمداران استکبار مخصوصاً رییس جمهور آمریکا و وزرای کلیدی آن ها را نشانه عجز و ناتوانی آن ها دانست و گفت: اینان قدرت تدبیرشان را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه نظام ما درمجموع حول محور رهبری و ولایت حرکت می کند، افزود: اذعان تحلیل گران خارجی این است که جمهوری اسلامی دارای قدرت عظیمی به نام رهبری و ولایت است.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور حفظ اصل نظام را از واجب ترین واجبات بیان کرد و گفت: حفظ اصل نظام بر همه منافع ترجیح داده شده است و این نکته ای است که باید به آن برسیم.

امام جمعه رفسنجان ضربات وارده به نظام را ناشی از ورود نفاق دانست و اظهار داشت: آیات زیادی در قرآن کریم به نفاق اختصاص داده شده است؛ نفاق باید از چهره ها و جامعه برود.

پورغلامعلی دبیر حزب مؤتلفه نیز در این مراسم هویت انقلاب اسلامی را دینی دانست و گفت: آنچه به انقلاب ما اعتبار داده است، بحث دین بوده است و در شرایطی که مؤلفه های قدرت دنیا بر اساس مادیات، پول و قدرت نظامی و جنگ روانی بنا گذاشته شده بود، انقلاب اسلامی تمام مؤلفه ها را تغییر داد و به جای آن دین، وحدت کلمه و اعتقاد به خدا را جایگزین کرد.

وی مقاومت و پایداری را راه رسیدن انقلاب اسلامی به اهدافش بیان کرد و افزود: ایمان به خدا، وحدت، حضور توده های بسیجی و مردمی و رهبری و ولایت فقیه از ریشه های انقلاب اسلامی است که آن را به اهدافش می رساند.

دبیر حزب مؤتلفه رفسنجان ولایت فقیه را رکن عمود خیمه انقلاب دانست و اظهار داشت: تضعیف جایگاه ولایت فقیه آسیبی به مملکت وارد می کند که آیندگان آن را فراموش نمی کنند.

 در ادامه مراسم، دو تن از مبارزین انقلاب به بیان خاطراتی در مورد مبارزه های انقلابی در رفسنجان پرداختند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان حزب مؤتلفه اسلامی خانه خشتی دهه فجر شب شعر انقلاب ولایت و رهبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان