شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حمایت قاطعانه از ولایت و رهبری و آرمان های امام و شهداست

  • شناسه خبر: 57476
شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حمایت قاطعانه از ولایت و رهبری و آرمان های امام و شهداست

فرماندار رفسنجان حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن را حمایت قاطعانه از ولایت و رهبری و آرمان های امام و شهدا بیان کرد.

خانه » آخرین اخبار » شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حمایت قاطعانه از ولایت و رهبری و آرمان های امام و شهداست

فرماندار رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با بیان اینکه دهه فجر، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، یوم الله ۲۲ بهمن را روزی ارزشمند و ملی در کشور دانست و افزود: ۲۲ بهمن روزی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور و مشارکت جدی مردم به رهبری حضرت امام (ره) پایه گذاری و تشکیل شد.
حمید ملانوری شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بر همه واجب دانست و گفت: وظیفه داریم به عنوان مردمی که در این نظام زندگی می کنیم و از برکات و نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند می شویم، برای حمایت از انقلاب، نظام، ولایت و رهبری و به منظور پاسداشت خون شهدای عزیز در راهپیمایی حضور یابیم.
وی حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن را حمایت قاطعانه از ولایت و رهبری و آرمان های امام و شهدا بیان کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت مجددی با انقلاب است تا نشان دهیم آنچه انقلاب را شکل داد و ۳۶ ساله کرد، مشارکت جدی مردم و حمایت آن ها از این نظام بوده است.
فرماندار شهرستان رفسنجان ادامه داد: امیدواریم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم رفسنجان که همیشه هم در دوران مبارزات انقلاب و دفاع مقدس از نظام حمایت کردند، برگزار شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دهه فجر وی حضور مردم در یوم الله 22 بهمن را حمایت قاطعانه از ولایت و رهبری و آرمان های امام و شهدا بیان کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان