ایران در مذاکرات بغداد به هیچ قیمتی از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آید

  • شناسه خبر: 5741
ایران در مذاکرات بغداد به هیچ قیمتی از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آید

نماینده کرمانشاه گفت: جهانیان بدانند که ایران اسلامی امروز در بهترین شرایط پای در عرصه مذاکرات بغداد می‌گذارد و حاضر نیست به هیچ قیمتی از حقوق مسلم خود کوتاه بیاید. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس، محمد کرمی‌راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در نطقی پایان دستور در صحن علنی مجلس […]

خانه » آخرین اخبار » ایران در مذاکرات بغداد به هیچ قیمتی از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آید

نماینده کرمانشاه گفت: جهانیان بدانند که ایران اسلامی امروز در بهترین شرایط پای در عرصه مذاکرات بغداد می‌گذارد و حاضر نیست به هیچ قیمتی از حقوق مسلم خود کوتاه بیاید.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس، محمد کرمی‌راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در نطقی پایان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: مجلس هشتم به پایان رسید و مردم عزیزمان در آزمونی دیگر همچنان پایبند به اصول انقلاب و وفادار به ولایت منتخبان و راه‌یافتگان مجلس نهم را بدرقه می‌کنند.

وی افزود: ملتی که در طی ۳۳ سال در مقابل زیاده‌خواهی‌های سران و غرب با اقتدار و سربلندی مقاومت و ایستادگی کرده، در طی این فراز و نشیب با سکانداری حضرت آیت‌العظمی امام خامنه‌ای کشتی انقلاب را در حوادث گوناگون و رویدادهای تاریخی ماندگار به سر منزل مقصود می‌رساند.

نماینده کرمانشان خاطرنشان کرد‌: جهانیان بدانند که ایران اسلامی امروز در بهترین شرایط پای در عرصه مذاکرات بغداد می‌گذارد و در سایه همین مقاومت که الهام گرفته از مقاومت سوم خرداد‌ها در دوران دفاع مقدس است، حاضر نیست به هیچ قیمتی از حقوق مسلم خود کوتاه بیاید.

کرمی‌راد خطاب به آقای جلیلی توجه به وضعیت داخلی ایران، پیوند ناگسستنی با امامت و رهبری، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس علیرغم جو‌سازی‌های دشمنان، شرایط منطقه‌ای در خلال ۱۵ ماه توقف در مذاکرات و میزان قدرت نفوذ ایران اسلامی در منطقه، شرایط نظام بین‌المللی، وضعیت داخلی کشور، رویکرد جدید فرانسه و تحولات پیش روی اروپا در قبال ایران، بی‌خاصیت بودن تحریم‌ها و بحران‌های داخلی کشورهای اروپایی و عقب‌نشینی بیش از ۱۱ کشور در تحریم نفتی ایران، شعار تغییر آقای اوباما و ناکامی‌های احتمالی وی، پیشرفت‌های فنی صلح‌آمیز هسته‌ای علیرغم فشارها و تحریم‌های پی‌در‌پی غرب و حرام شرعی دانستن سلاح اتمی توسط مقام معظم رهبری را از جمله فاکتور و شاخص‌های مدنظر گرفته پیش‌برنده برای گفت‌وگوهای مذاکرات بغداد برشمرد.

نماینده کرمانشاه با اشاره به اهمال‌کاری‌های صورت گرفته از سوی اداره جهاد کشاورزی در کرمانشاه گفت: با نگاهی به عملکرد جهاد کشاورزی استان در سال ۱۳۸۴ و در بخش باغداری و با احتساب رشد ۱۷ درصدی از ۴۰ هزار هکتار باغ در سطح استان به ۴۸ هزار هکتار باغ افزایش یافته است این روند آمارسازی که در سال‌های گذشته نیز همچنان ادامه داشته در سال ۹۰ بر اساس آمار آن اداره ۷۰ هزار هکتار باغ طبق اسناد موجود در استان باید باغ ایجاد شده باشد.

وی ادامه داد: در بهمن ماه سال گذشته یک مدیر ارشد استان طبق برنامه توسعه پنجم برای استان سالی ۲۰ هزار هکتار افزایش باغ را اعلام می‌کند در حالی که با اقدام گسترده‌ مهندسان نظام مهندسی کشاورزی در سال گذشته و اندازه‌گیری جی‌پی‌اس ‌کل باغات استان را حدود ۲۲ هزار هکتار اعلام کرده‌اند، حال سؤال اینجاست آقای استاندار قریب به ۷۰ هزار هکتار باغ احداث شده در کرمانشاه کجاست و سرنوشت منابع مالی و یارانه‌های مربوطه به آن به کجا رسیده است که رئیس سازمان را به عنوان مدیر نمونه معرفی می‌کنید.

کرمی‌راد نمونه دیگر از خیانت‌های آشکار را مربوط به توزیع بذر نامرغوب به کشاورزان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: بر اساس اسناد و مکاتبات مرکز تحقیقاتی و جهادی کسری خرید بذر، میزان مخلوط، نارضایتی کشاورزان، تحویل گندم چروکیده و علف‌های هرز به میزان ۱۱ هزار و ۷۶۷ تن از سوی وزارتخانه اعلام شده که بر اساس نظر کارشناسان مربوطه قرار بر این بوده که یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم برداشت شود که متاسفانه ۴۱۰ هزار تن برداشت شده که بخش عمده‌ای از آن برای احشام مناسب است.

نماینده کرمانشاه در پایان گفت: آقای استاندار! اگر این مدیر مستحق نمونه معرفی کردن در هفته دولت بود، پس چرا با قرار سنگین سر از زندان درآورد‌؟ آیا مدیران دیگری که به عنوان نمونه معرفی و سکه بارانشان کردید، مستحق بودند.

برچسب ها:
ایران در مذاکرات بغداد به هیچ قیمتی از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان