بمناسبت دهه فجر

نمایشگاه دستاوردهای علمی در دبیرستان علامه حلی رفسنجان+عکس

  • شناسه خبر: 57247
نمایشگاه دستاوردهای علمی در دبیرستان علامه حلی رفسنجان+عکس

این نمایشگاه با هدف نمایش آخرین دستاوردهای دانش آموزان و دیگر ارگان ها در مدرسه انقلاب که به واسطه دهه فجر نامگذاری شده است برپا گردید.

خانه » آخرین اخبار » نمایشگاه دستاوردهای علمی در دبیرستان علامه حلی رفسنجان+عکس

به گزارش “خانه خشتی”، بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای علمی در دبیرستان علامه حلی شهرستان رفسنجان برپا گردیده است.

حسینی مدیریت دبیرستان علامه حلی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف نمایش آخرین دستاوردهای دانش آموزان و دیگر ارگان ها در مدرسه انقلاب که به واسطه دهه فجر نامگذاری شده است برپا گردید.

وی از استقبال دانش آموزان از این نمایشگاه خبر داد و گفت: با ابداع این عملکرد ، خلاقیت و توانایی های دانش آموزان را که در جشنواره خوارزمی حائز رتبه شده اند نشان دادیم.

حسینی افزود: این نمایشگاه با همکاری معاونت پرورشی دبیرستان علامه حلی، اتحادیه انجمن های اسلامی، بسیج دانش آموزی، دانشگاه ولیعصر (عج)، دانشگاه پیام نور ، منابع طبیعی و دانشگاه کار برگزار شده است.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن ماه در دبیرستان علامه حلی دایر می باشد.

حسینی پور مسئول یکی از غرفه های نمایشگاه نیز در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” تصریح کرد: این غرفه با مطرح کردن آسیب شبکه های ماهواره ای به دانش آموزان از سوی انجمن اجتماعی دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به سبک زندگی افزود: آسیب های مخربی که شبکه های بی بی سی و … باعث تغییر سبک زندگی می شوند و هم چنین اثرات آسیب شناسی هیئت های مذهبی را به دانش آموزان نشان می دهیم.

حسینی پور گفت: نامه امام خامنه ای (مدظله العالی) به جوانان اروپایی نشان دهنده این بود که آنها بدانند جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) می باشد و جوانان با خواندن این نامه به مسائل روز آگاهی یابند.

وی یکی آسیب هایی که ممکن است به تهدید تبدیل شود را عدم شناخت خانواده ها از ارتباط پسر و دختر عنوان کرد و گفت: با پخش کلیپ و ارائه راهکار در زمینه های مختلف پاسخگوی شبهات دانش آموزان هستیم و آنان را در این برهه کمک می کنیم.

نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۱۶ نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۱۲ نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۱۴ نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۱۳نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۹ نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۸ نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۵ نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۴ نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۱۱ نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۱۰ نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۱۷ نمایشگاه آسیب های اجتماعی رفسنجان(خانه خشتی)۶

 

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی دهه فجر رفسنجان نمایشگاه دستاوردهای علمی در دبیرستان علامه حلی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان