اگر قرار است الحاقی صورت بگیرد،این فرزند باید به مادر خود برگردد نه به همسایه

  • شناسه خبر: 5724
اگر قرار است الحاقی صورت بگیرد،این فرزند باید به مادر خود برگردد نه به همسایه

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بوتیا نیوز رئیس کمیته دفاعی مجلس :بحرینی ها خواسته بسیار روشنی از حکومت آل خلیفه دارند و این است که هر بحرینی یک رای داشته باشد. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل کشور بحرین اظهار داشت: حکومت دیکتاتوری بحرین در ابعاد […]

خانه » آخرین اخبار » اگر قرار است الحاقی صورت بگیرد،این فرزند باید به مادر خود برگردد نه به همسایه

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بوتیا نیوز رئیس کمیته دفاعی مجلس :بحرینی ها خواسته بسیار روشنی از حکومت آل خلیفه دارند و این است که هر بحرینی یک رای داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل کشور بحرین اظهار داشت: حکومت دیکتاتوری بحرین در ابعاد گوناگون در این کشور تبعیض ایجاد کرده که یکی از این موارد به حساب نیاوردن یک رای برای هر نفر است.
غلامرضا کرمی تصریح کرد: مردم بحرین یک خواسته دموکراتیک دارند که جریان های حقوق بشر که گوش دنیا را در دفاع از حقوق بشر کرده اند، باید از این خواسته مردم بحرین دفاع کنند.
وی بیان داشت: بحرینی ها با فعالیت ها وراهپیمایی های مسالمت آمیز خواسته خود را بیان می کنند، اما حکومت این کشور با تمام قوا مردم را سرکوب می کند و آل سعود در این سرکوب ها نقش اساسی دارد.
وی خاطرنشان کرد: آل سعود قصد دارد الحاق بحرین را اعمال کند که این از بدترین اقدامات ممکن در منطقه است و آل خلیفه برای ماندن خود در قدرت با این اقدام به یک ذلت تاریخی تن می دهد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه بحرین از جزایر ایرانی بوده و قبل از انقلاب توسط شاه به آل خلیفه داده شده، تعلق ویژه ای بین مردم بحرین و ایران به ویژه جزایر بوشهر وجود دارد و مردم ما نمی توانند جنایات و شکنجه های آل خلیفه و سعود را نسبت به اقوام خود تحمل کنند و در راهپیمایی روز گذشته نفرت خود را از حکام آل سعود و خلیفه و همبستگی خود را با مردم مظلوم بحرین به نمایش گذاشتند.
کرمی گفت: در مجلس شورای اسلامی طرح الحاق بحرین به ایران مطرح شده که اگر قرار است الحاقی صورت بگیرد، این فرزند باید به مادر خود برگردد نه به همسایه و با اقدام دیروز مردم کشور و همچنین موضوع مطرح شده توسط سیاسیون و نمایندگان، آل سعود باید عقب نشینی قطعی داشته باشد.
وی تصریح کرد: الحاق بحرین به عربستان قرار گرفتن آل خلیفه در باتلاقی است که هیچ سودی برای آن ها نخواهد داشت و این امر حتی تحریک مردم نقاط مختلف عربستان را به دنبال دارد که برای آل سعود دردسرساز خواهد شد.

برچسب ها:
الحاق ایران بحرین سردار سردار کرمی طرح عربستان کرمی کمیته دفاعی مجلس مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان