توسط همسر سردار شهید موسوی صورت گرفت:

افتتاح سینما سیار عمار این بار در شهرکرد

  • شناسه خبر: 57124
افتتاح سینما سیار عمار این بار در شهرکرد

اولین سینما سیار عمار صبح امروز سه شنبه ۱۴ بهمن با حضور مسئولین و مردم استان چهارمحال و بختیاری به دست همسر سردار شهید سید عبدالهادی موسوی در شهرکرد افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح سینما سیار عمار این بار در شهرکرد

 به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از عمارفیلم، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در استان گفت:این سینما سیار به صورت مردمی و توسط اکران کنندگان فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار تجهیز و راه اندازی شده است و قرار است تا روز اختتامیه جشنواره استانی ، فیلمهای پنجمین جشنواره عمار را در سطح شهر شهرکرد و روستاهای اطراف اکران کند.

سید سراج الدین جزائری ضمن اشاره به این نکته که تماشای فیلم در سینما سیار عمار رایگان خواهد بود گفت: با هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش، قرار است این سینما سیار از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر مختص اکران برای دانش آموزان باشد. همچنین عموم مردم می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور در ایستگاه هایی که به منظور اکران در سطح شهر نصب گردیده است به تماشای فیلم ها بپردازند.

جزائری ضمن تشکر از شورای اسلامی شهرکرد و سازمان اتوبوسرانی این شهر و حومه جهت همکاری و مساعدت در راه اندازی این سینما سیار گفت: خوشبختانه جشنواره مردمی فیلم عمار علیرغم مدت کوتاه فعالیت خود توانسته جایگاه ویژه ای در بین مردم و مسئولین پیدا کند، بطوری که تعداد اکران کنندگان استان به بیش از ۲۰۰ نفر رسیده است.

این برنامه که با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی استان و جناب آقای راستینه مسئول بسیج دانشجویی ناحیه چهارمحال و بختیاری و مصطفی حیدری رییس شورای اسلامی شهرکرد و خانواده سردار شهید سید عبدالهادی موسوی برگزار شد با اکران فیلم علمک و مستند زهرای بابا به پایان رسید.

گفتنی است برنامه اختتامیه جشنواره استانی فیلم عمار روز پنجشنبه مورخ ۲۳ بهمن ماه ساعت ۹ صبح در سینما بهمن شهرکرد و با حضورهنرمندان مطرح کشوری و استان برگزار خواهد شد که عموم شهروندان نیز میتوانند در این مراسم حضور یابند.

cinemachb1 cinemachb2 cinemachb3 cinemachb7

برچسب ها:
اولین سینما سیار عمار صبح امروز سه شنبه 14 بهمن با حضور مسئولین و مردم استان چهارمحال و بختیاری به دست همسر سردار شهید سید عبدالهادی موسوی در شهرکرد افتتاح شد. خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان