دستاوردهای بسیار مهم و ارزشمند امروز از ناحیه اطلاعات، فناوری و دانش به دست آمده است

  • شناسه خبر: 57065
دستاوردهای بسیار مهم و ارزشمند امروز از ناحیه اطلاعات، فناوری و دانش به دست آمده است

ارائه کلیه خدمات به صورت غیرحضوری در کاهش هزینه ها و افزایش سرعت همراه با خدمت رسانی بهتر به مردم قابل توجه است.

خانه » آخرین اخبار » دستاوردهای بسیار مهم و ارزشمند امروز از ناحیه اطلاعات، فناوری و دانش به دست آمده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان، دستیابی به دستاوردهای بسیار مهم و ارزشمند امروزی را از ناحیه اطلاعات، فناوری و دانش بیان کرد و گفت: الحمدالله امروزه در کشور توان نظامی و سیاسی مان را بالا برده ایم و در بحث فرهنگی و اقتصادی نیز امیدوار هستیم تا با دفع فرهنگ های سوء، به توانی دست یابیم که خطرات را متوجه مردم و نسل جوان نکنیم.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور با اشاره به اینکه انگیزه و دغدغه مجلس و دولت و دستگاه قضایی در مباحث اقتصادی وجود دارد و باید به ندای رهبری لبیک بگویند، اظهار داشت: رهبر فرزانه و حکیم انقلاب نیز دغدغه اقتصادی دارند و راهبردهای اقتصاد مقاومتی و سیاست های آن را ابلاغ نمودند تا در جامعه تحقق یابد و خطرات تحریم ها، تشدید ها و سخت گیری ها متوجه ملت ما نشود.

وی حضور سرمایه گذاران را در کاهش خطراتی که از ناحیه صنعت مهم کشاورزی متوجه آینده مردم رفسنجان می شود، مؤثر دانست و گفت: با ورود صنایع تبدیلی دیگر و خروج از خام فروشی پسته و مس، می توانیم فراوری های خود را به دنیایی که محتاج ماست صادر کنیم.

توسعه زیرساخت روستایی، راه اندازی نسل سوم موبایل و افزایش کیفیت پهنای باند ورودی اینترنت خواسته نماینده مردم رفسنجان از وزیر ارتباطات در سفر ایشان به رفسنجان بود

آذین نماینده مردم رفسنجان و انار نیز در ادامه نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در ایجاد سلامت، شفافیت و سرعت در امور مؤثر خواند و گفت: امروزه استفاده از فناوری اطلاعات در امور گمرکی موجب کاهش ۳۰ درصدی قاچاق کالا به کشور شده است.

حسین آذین الکترونیکی نمودن کلیه نقل و انتقالات ثبت اسناد رسمی و املاک، سامانه الکترونیک معاملات املاک و مستغلات در کشور، ارسال و دریافت الکترونیکی استعلامات بین دستگاهی و واحدهای تابعه دستگاه های اجرایی، خدمات پستی الکترونیک، امضای الکترونیک، دریافت اظهار نامه های مالیاتی، سامانه الکترونیکی برای اجرای محکومیت های حبس، سامانه الکترونیکی ثبت معاملات و اتوماسیون فعالیت ها و ایجاد شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات ملی را از اقدامات این بخش در کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به راه اندازی اینترنت ملی در دهه فجر امسال، ارائه کلیه خدمات به صورت غیرحضوری را در کاهش هزینه ها و افزایش سرعت همراه با خدمت رسانی بهتر به مردم قابل توجه بیان کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در ادامه خواستار توسعه زیرساخت روستایی، راه اندازی نسل سوم موبایل در شهرستان و افزایش کیفیت پهنای باند ورودی اینترنت در جهت تسهیل در اجرای امور و خدمت به مردم شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اخبار رفسنجانخ انه خشتی اینترنت ملی خانه خشتی ستاد مثلث توسعه اقتصادی رفسنجان سفر وزیر ارتباطات به رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان