حجت الاسلام رمضانی پور تأکید کرد

سوابق، قرابت و وابستگی نسبی نمی تواند ملاک دوستی امام باشد/ مسئولین ارشاد از مراجع تقلید عذرخواهی کنند

  • شناسه خبر: 56990
سوابق، قرابت و وابستگی نسبی نمی تواند ملاک دوستی امام باشد/ مسئولین ارشاد از مراجع تقلید عذرخواهی کنند

امام جمعه شهرستان رفسنجان ملاک دوستی و در خط امام و رهبری بودن را تبعیت از امام بیان کرد.

خانه » آخرین اخبار » سوابق، قرابت و وابستگی نسبی نمی تواند ملاک دوستی امام باشد/ مسئولین ارشاد از مراجع تقلید عذرخواهی کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه شهرستان رفسنجان در جمع نمازگزاران ملاک دوستی و در خط امام و رهبری بودن را تبعیت از امام بیان کرد و گفت: سوابق، قرابت و وابستگی نسبی نمی تواند ملاک دوستی امام باشد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور خطاب به آن هایی که در جبهه مقابل قرار می گیرند و بعضی افراد را قبول دارند و دیگران را قبول ندارند، اظهار داشت: انسان باید همه چیز را به جان بخرد و قبول کند؛ این نظام و انقلاب راهش را پیدا کرده است و نباید از راه باز بمانیم، راه انقلاب مشخص است و راهش را در دنیا پیدا کرده است و همه ما باید وفادار به نظام و انقلاب باشیم.

وی در ادامه با تبریک ایام الله دهه فجر و روز افتخار آفرین ۲۲ بهمن، از کلیه مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز چهارشنبه دعوت نمود و افزود: در ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور و با انگیزه قوی تر و بهتر در راهپیمایی حضور می یابیم و ادای وظیفه و تکلیف می کنیم.

حجت الاسلام رمضانی پور ۲۲ بهمن را جشن بزرگ ملی ملت فهیم اسلامی عنوان کرد و گفت: با حضور در راهپیمایی به همه عالم دشمنان کینه توز اعلام می کنیم که ما بر اصول و آرمان های خود استواریم و با استقامت و هوشیاری تمام از تمامیت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان خطاب به مستکبران و کشورهای مذاکره کننده گفت: بزرگ ترین سلاح و توان ما حضور ایمانی و آگاهانه چند ده میلیونی در روز ۲۲ بهمن است که بارها نیز به شما اثبات کردیم که ماعاشقان محمد (ص)، اهل بیت، امام روح الله و امام خامنه ای هستیم و لحظه ای درنگ نکرده و با همه هستی مان در صحنه حضور داریم.

وی خواستار حضور اقشار و گروه های سنی، مسئولین، مدیران و رؤسای ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شد و گفت: مانند گذشته حضور پرشکوه جوانان را خواهیم دید تا دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور هم چنین خطاب به مسئولین عالی کشور، شرط دست یابی به اهداف مقدس نظام اسلامی را داشتن انگیزه خالص الهی و وحدت در عمل بیان کرد و افزود: شعارتان را در عمل پیاده کنید، هر زمان در عمل خالص شوید و وحدت یابید، به اهداف مقدس نظام نزدیک می شویم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان تکیه بر توان داخل و ترویج اقتصاد مقاومتی را خواستار شد و گفت: تأخیر در ایجاد اقتصاد مقاومتی خیانت به نظام و کشور عزیز اسلامی و خون مطهر شهداست.

حجت الاسلام رمضانی پورخواستار پاسخگویی دولت به رهبر فرزانه انقلاب در پایان سال شد و جواب به ایشان را جواب به ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و ادامه داد: اگر آقا در پایان سال از شما سوال کند که برای اقتصاد مقاومتی چه راهکار و تدابیری اندیشیدید، چه می گویید؟ چقدر اشتغالزایی صورت گرفته و چقدر موانع و قوانین مزاحم را از مقابل سرمایه گذاران برداشته اید؟

وی با اشاره به اینکه باید میدان را برای شکوفایی استعدادهای جوانان خلاق باز نمود، آبادی کشور را در سپردن اختیارات به سرمایه عظیم ملی یعنی جوانان کشور دانست و افزود: فراموش نکنید دانشمندانی که به ان ها افتخار می کنید، فناوری های بهت آور و معجزه گونه را به رخ جهانیان کشیدند و برخوراری از توان نظامی، هسته ای، پیشرفت نانو و علوم پزشکی نتیجه تلاش فرزندان و جوانان این ملت است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان بر پرهیز از ایجاد شک و تردید و سیاه نمایی از دولت گذشته تأکید کرد و اظهار داشت: تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کنید و از ذکر بدهی های گذشته و فعالیت های آنان که به جز یأس و ناامیدی منفعتی برای مردم ندارد، بپرهیزید.

حجت الاسلام رمضانی پور خطاب به چنین افرادی، گفت: مردم بهترین قضات هستند، چه تضمینی می کنید در آینده نسبت به خودتان چنین قضاوتی نکنند؟ خیال می کنید معجزه پیامبران را انجام می دهید؟

وی با اشاره به اعتراض مراجع عظام تقلید و حوزه مقدس علمیه قم مبنی بر صدور مجوز تک خوانی زن در یک کنسرت موسیقی و روپوشی مسئولین ارشاد در این مورد، اظهار داشت: چه خوب بود به جای جنجال آفرینی، به محضر مراجع که قوی ترین و بهترین مرزبانان ایران هستند، می رفتید و به اشتباهتان اعتراف می کردید و معذرت می خواستید.

امام جمعه شهرستان رفسنجان ابراز داشت: اینقدر به موسیقی میدان ندهید و ذهن مردم و جوانان را به نام هنرمندان خراب نکنید, هنرمندان هنرشان را در قسمتی بکار ببرند که برای مردم نفعی داشته باشد.

وی در پایان خواستار اقدام سریع مردم در ساخت مصلی امام خامنه ای رفسنجان شد.

برچسب ها:
22 بهمن اخبار رفسنجان انقلاب تک خوانی زنان جشن ملت ایران حجت الاسلام رمضانی پور تأکید کرد خانه خشتی دهه فجر مسئولین ارشاد موسیقی نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان