فرماندار رفسنجان:

باید قدر شهدا، ایثاگران و خانواده آنان را بدانیم

  • شناسه خبر: 56928
باید قدر شهدا، ایثاگران و خانواده آنان را بدانیم

فرماندار رفسنجان گفت: امروز روزی است که جامعه ایثارگری در کوچه و محله هایمان زندگی می کنند و خانواده شهدا و ایثاگران در بین ما حضور دارند باید قدردان آنها باشیم.

خانه » آخرین اخبار » باید قدر شهدا، ایثاگران و خانواده آنان را بدانیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری در آیین غبار روبی گلزار شهدای رفسنجان اظهار داشت: سی و شش سال قبل مشارکت، عزم جدی و اراده قوی مردم منجر به سرنگونی رژیم سفاک پهلوی شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود امد.

وی امنیت، پیشرفت، دانش هسته ای، عمرانی و آبادانی را از برکات جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این برکات بر کسی پوشیده نیست ، زندگی در جامعه اسلامی ما با سایر جوامع تفاوت دارد حتی کشورهای پیشرفته ای که نامشان در دنیا پیچیده است با کوچکترین تهدیدی آسایش خود را از دست می دهند .

ملانوری افزود: امروز مردمان کمتر کشوری مانند ایران در سایه امنیت و رفاه زندگی می کنند و جوانان آن به تحصیل می پردازند، ایران در همه کرسی ها زبانزد عام و خاص است و اینها مدیون خون شهداست.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: باید قدر شهدا، ایثاگران و خانواده آنان را بدانیم، امروز روزی است که جامعه ایثارگری در کوچه و محله هایمان زندگی می کنند و خانواده شهدا و ایثاگران در بین ما حضور دارند باید قدردان آنها باشیم.

وی بازگو کردن واقعیات و ارزش های نظام جمهوری اسلامی را خواسته شهداء دانست و گفت: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، همه دولتی ها ، نیروهای نظامی و انتظامی و تک تک مردم باید به آنچه برای ان انقلاب کردیم توجه کنیم.

ملانوری در پایان یادآور شد: امیدواریم به برکت خون شهدا و روح و دعای آنان برکات خداوند بر ما نازل و باران رحمتش بر این سر زمین بیارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان