مدیر آموزش و پرورش رفسنجان خطاب به دانش آموزان؛

وظیفه جوانان بسیجی حفظ سنگر اخلاق و ارزش های اسلامی و ایرانی در جنگ نرم است

  • شناسه خبر: 56901
وظیفه جوانان بسیجی حفظ سنگر اخلاق و ارزش های اسلامی و ایرانی در جنگ نرم است

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان وظیفه جوانان بسیجی را حفظ سنگر اخلاق و ارزش های اسلامی و ایرانی در جنگ نرم بیان کرد

خانه » آخرین اخبار » وظیفه جوانان بسیجی حفظ سنگر اخلاق و ارزش های اسلامی و ایرانی در جنگ نرم است

مدیر اداره آموزش و پروش شهرستان رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، هدف از انقلاب را عدم پذیرش ستم از سوی مردم عنوان کرد و گفت: ما کشوری مسلمان و شیعه امام زمان بودیم و نمی توانستیم زور و ستم را تحمل کنیم، بنابراین به رهبری امام (ره) انقلاب کردیم و کشورمان را از یوغ استکبار نجات دادیم.

حسینی پور با اشاره به آیه ای از قرآن، گفت: سرنوشت هر کشوری به دست خودشان است و این گزیده و انتخاب هر ملتی می تواند باشد که برای رهایی خودش قیام کند.

وی ادامه داد: مردم ایران نیز با توجه به رهبری حکیمانه امام راحل، اسلام و قوانین اسلامی انقلاب را رقم زدند تا به سرمنزل مقصود برسند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان وظیفه جوانان بسیجی را حفظ سنگر اخلاق و ارزش های اسلامی و ایرانی در جنگ نرم بیان کرد و افزود: دانش آموزان در دهه ۵۰ با خانواده ها و معلمان خود در راهپیمایی های علیه نظام پهلوی شرکت کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند؛ در دوران جنگ سخت نیز به وظیفه خود عمل کردند و به جنگ رفتند و نگذاشتند کشور به دست بیگانگان بیفتد؛ مطمئناً در زمان حاضر نیز با تلاش و فعالیت خود پیروز جنگ نرم خواهند بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان انقلاب جنگ نرم خانه خشتی دانش آموزان بسیجی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان