به پیشنهاد فرماندار رفسنجان؛

کودکان و نوجوانان پرورشگاه معین زاده عضو افتخاری باشگاه صنعت مس رفسنجان شدند

  • شناسه خبر: 56722
کودکان و نوجوانان پرورشگاه معین زاده عضو افتخاری باشگاه صنعت مس رفسنجان شدند

فرماندار رفسنجان با ارائه پیشنهادی به مدیر عامل باشگاه صنعت مس، خواستار عضویت افتخاری فرزندان بی سرپرست پرورشگاه معین زاده در باشگاه شد.

خانه » آخرین اخبار » کودکان و نوجوانان پرورشگاه معین زاده عضو افتخاری باشگاه صنعت مس رفسنجان شدند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در بازدید فرماندار، مدیر عامل و مربی و کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت مس رفسنجان با فرزندان پرورشگاه معین زاده، کودکان و نوجوانان بی سرپرست این پرورشگاه به عضویت افتخاری تیم صنعت مس رفسنجان درآمدند.

در این دیدار فرماندار رفسنجان با اشاره به اهمیت وقف در سال های دور و با اشاره به توجه واقف مهدی معین زاده به ایجاد مرکزی برای پرورش و تحصیل فرزندان پسر بی سرپرست در رفسنجان، از اقدام باشگاه صنعت مس تشکر کرد و گفت: رفسنجان در طول تاریخ خود انسان های بزرگ و نواندیشی داشته و همانطور که در وقف نامه معین زاده نیز آمده است، واقف ضمن تأسیس چنین مجموعه ای، پیش بینی کرده این مرکز به گونه ای توسعه یابد که فرزندان افراد متمول نیز با پرداخت هزینه در این محل اقامت داشته باشند.

حمید ملانوری با بیان اینکه با گسترش فضای رفاهی مجموعه نیاز مرکز نیز برطرف می شود، گفت: تلاش می کنیم فضای مناسب ورزشی، تفریحی، خدماتی ایجاد کنیم تا خانواده های متمول نیز در این مکان حضور یافته و استفاده کنند.

وی با ارائه پیشنهادی به مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان، خواستار عضویت افتخاری این فرزندان در باشگاه شد و افزود: امیدواریم باشگاه صنعت مس رفسنجان با حمایت از این کودکان و نوجوانان در رشد و شکوفایی استعدادهای آن ها مؤثر واقع شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان باشگا هصنعت مس رفسنجان پرورشگاه معین زاده خانه خشتی فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان