آیت‌الله سبحانی: بسیجیان خود را به علوم روز مجهز کنند

  • شناسه خبر: 5670
آیت‌الله سبحانی: بسیجیان خود را به علوم روز مجهز کنند

 یکی از مراجع تقلید قم گفت: بسیجیان در کنار توجه به جنبه‌های تربیتی و مذهبی باید خود را به علوم روز مجهز کنند. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  فارس از قم آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید ایمان و اخلاق بسیجی را حفظ […]

خانه » آخرین اخبار » آیت‌الله سبحانی: بسیجیان خود را به علوم روز مجهز کنند

 یکی از مراجع تقلید قم گفت: بسیجیان در کنار توجه به جنبه‌های تربیتی و مذهبی باید خود را به علوم روز مجهز کنند.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  فارس از قم آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید ایمان و اخلاق بسیجی را حفظ کرد و ارتقا داد گفت: بسیج پشتوانه نظام است و اگر بسیجیان از نظر ایمان و تقوا در درجه بالا باشند بهتر می‌توانند به وظیفه خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه باید به جنبه‌های تربیتی، اخلاقی و دینی بسیجیان توجه لازم صورت گیرد اضافه کرد: بسیجی باید یک فرد عالم و دانشمند باشد و از نظر علوم روز نیز باید بسیجیان پیشرفت داشته باشند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه بسیجیان در همه بخش‌ها باید بازوی نظام باشند تصریح کرد: بسیجیان باید خدمت به نظام را به جامعه نشان دهند و یک بسیجی نباید فردی بیکار باشد.

وی ضرورت همراهی و تعامل با مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما مشاهده می‌کنیم علمایی که در شهرستان‌ها فعالیت کرده و با مردم همراه و اخت شده باشند، پیشرفت کرده و به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌اند.

آیت‌الله سبحانی تاکید کرد: بسیجیان باید از نظر تقوا و علم در جامعه الگو باشند و امیدواریم که شاهد تحقق توفیقات روزافزون بسیج در ابعاد مختلف باشیم.

وی در ادامه توجه و رسیدگی به مشکلات بسیجیان را مورد تاکید قرار داد و از اقدامات صورت گرفته در بسیج مستضعفین قدردانی کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج باید در اقوام دیگر نیز ترویج شود افزود: در مناطقی مثل کردستان، ایرانشهر و … جوانان مؤمن حضور دارند که به انقلاب علاقمند هستند، آنها هم اگر بسیجی شوند می‌توانند به دفاع از مرزها بپردازند.

برچسب ها:
آیت‌الله سبحانی: بسیجیان خود را به علوم روز مجهز کنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان