آل‌سعود و آل خلیفه از موج اسلام‌خواهی نگرانند/اعتراض کشورهای حوزه خلیج‌فارس به عربستان

  • شناسه خبر: 5666
آل‌سعود و آل خلیفه از موج اسلام‌خواهی نگرانند/اعتراض کشورهای حوزه خلیج‌فارس به عربستان

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس: یک نماینده مجلس گفت: برخی کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به مشی عربستان اعتراض دارند و در ملاقات‌هایی که ما با مسئولین عمان، قطر و کویت داشتیم این مسئله به ما اعلام شد. محمد کرمی‌راد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو […]

خانه » آخرین اخبار » آل‌سعود و آل خلیفه از موج اسلام‌خواهی نگرانند/اعتراض کشورهای حوزه خلیج‌فارس به عربستان

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس: یک نماینده مجلس گفت: برخی کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به مشی عربستان اعتراض دارند و در ملاقات‌هایی که ما با مسئولین عمان، قطر و کویت داشتیم این مسئله به ما اعلام شد.

محمد کرمی‌راد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس، اظهار داشت: یکی از مواردی که نظام بین‌الملل آن را مشاهده می‌کند بحث چشم‌پوشی عربستان از قوانین بین‌الملل و بی‌توجهی به این قوانین است و عربستان اخیرا در همین راستا بحث الحاق بحرین به عربستان را هم مطرح کرده.

وی افزود: این موضوع از نگاه سازمان ملل و ملت‌های آگاه و بیدار دور نمانده و قطعا همه به آن واکنش نشان خواهند داد و ملت ایران هم امروز به عنوان کشوری پیشتاز، خشم خود را از این حرکت نمایان می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سازمان ملل و همه کسانی که در دنیا ادعای آزادی و آزادگی دارند، قطعا نسبت به الحاق بحرین و عربستان اعتراض می‌کنند تا جلوی این فاجعه گرفته شود.

کرمی‌راد گفت: برخی کشورهای حوزه خلیج فارس هم در حال حاضر نسبت به مشی عربستان اعتراض دارند و در ملاقات‌هایی که ما با مسئولین عمان، قطر و کویت داشتیم این مسئله به ما اعلام شد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: خیره‌سری‌های اخیر بیشتر زیر سر برخی مسئولین آل‌سعود است؛ جنایت این عده در بحرین بر کسی پوشیده نیست و در واقع این جنایات ناشی از ترسی است که در جان آل‌سعود و آل‌خلیفه افتاده است.

وی اضافه کرد: ترسی که در جان آل‌سعود و آل‌خلیفه افتاده مثل وحشتی است که در جان صهیونیست‌ها افتاده و در واقع همه اینها از موج اسلام‌خواهی نگرانند.

کرمی‌راد با بیان اینکه ایران منش و روش خود را در مورد مسائل مختلف با شفافیت بیان می‌کند، افزود: ما خواستار ثبات در بحرین و احقاق حق مردم این کشور هستیم و همچنین می‌خواهیم که مسلمانان عربستان که سال‌ها در خفقان بودند، مورد حمایت قرار گیرند.

وی در پایان ضمن محکومیت حرکت عربستان، گفت: ایران به عنوان کشوری پیشتاز اعتراض خود را نسبت به الحاق بحرین به عرستان اعلام کرده و قطعا سایر کشورها نیز این اعتراض را اعلام می‌کنند.

برچسب ها:
آل‌سعود و آل خلیفه از موج اسلام‌خواهی نگرانند/اعتراض کشورهای حوزه خلیج‌فارس به عربستان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان