حوادث بحرین یکی از مهم‌ترین اسناد رسوایی مدعیان حقوق‌یشر است

  • شناسه خبر: 5663
حوادث بحرین یکی از مهم‌ترین اسناد رسوایی مدعیان حقوق‌یشر است

به گزارش “خانه خشتی”به نقل از فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که حوادث بحرین یکی از مهم‌ترین اسناد رسوایی مدعیان حقوق‌یشر است. غلام‌رضا کرمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو خبرگزاری فارس ضمن محکومیت طرح اتحاد بحرین و عربستان، اظهار داشت: ‌اتفاقاتی که در […]

خانه » آخرین اخبار » حوادث بحرین یکی از مهم‌ترین اسناد رسوایی مدعیان حقوق‌یشر است

به گزارش “خانه خشتی”به نقل از فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که حوادث بحرین یکی از مهم‌ترین اسناد رسوایی مدعیان حقوق‌یشر است.

غلام‌رضا کرمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو خبرگزاری فارس ضمن محکومیت طرح اتحاد بحرین و عربستان، اظهار داشت: ‌اتفاقاتی که در جریان بحرین رخ داد، یکی از مهمترین اسناد رسوایی مدعیان حقوق بشر در دنیا و همچنین کشورهای به اصطلاح مسلمان منطقه است.

وی افزود: مردم بحرین فقط می‌خواهند که هر فرد یک رای داشته باشد و این همه شعار مردم بحرین است و البته تمام جریانات حقوق بشری در دنیا هم این شعار را سر می‌دهند ولی جوابی که مردم بحرین تا امروز شنیده‌اند، لشکرکشی حکام سعودی برای سرکوب کردن مردم بحرین بوده است.

کرمی با بیان اینکه ضد بشری‌ترین نوع تصمیم‌گیری، همین روالی است که آل‌سعود در پیش گرفته، افزود: آل‌سعود قصد الحاق بحرین به عربستان رادارد که قطعا این طرح محکوم است و به همین دلیل هم ملت ایران امروز بعد از نماز جمعه راهپیمایی می‌کنند و با شعارهایشان این حرکت را محکوم خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: عربستان می‌خواهد پدربزرگ کشورهای حوزه خلیج فارس باشد و نقش ژاندارمی منطقه را برای آمریکا ایفا کند و به همین دلیل است که هر حاکمی که از کشورهای منطقه فرار می‌کند به عربستان پناه می‌برد.

برچسب ها:
حوادث بحرین یکی از مهم‌ترین اسناد رسوایی مدعیان حقوق‌یشر است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان