فرماندار رفسنجان تأکید کرد

در حوزه اشتغال و مسائل فرهنگی مردم رفسنجان کار شود

  • شناسه خبر: 56511
در حوزه اشتغال و مسائل فرهنگی مردم رفسنجان کار شود

حمید ملانوری بهترین خدمت بخشدار ، اعضای شورا و دهیار را ارائه امکانات به مردم روستا دانست.

خانه » آخرین اخبار » در حوزه اشتغال و مسائل فرهنگی مردم رفسنجان کار شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، ملانوری فرماندار رفسنجان در مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش مرکزی ضمن اشاره به ایام دهه فجر که یادآور رشادت ها و عزم مردم ایثارگر برای تحقق آرمان ها بود ، گفت: حکومت شاهنشاهی موجب کاهش عزت و از دست رفتن استقلال مردم و همچنین باعث حاکم شدن اعتقادات کم ارزش بر مملکت شده بود.

فرماندار رفسنجان افزود: با وجود انقلاب اسلامی یک تحول اساسی رخ داد و کشور دگرگون شد و امنیت و آسایش در کشور ما حاکم شده است و پیشرفت کشور ما در دانش هسته ای، علوم نظامی، پزشکی و … که زبانزد کشورهای دیگر است به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون از لحاظ اقتصادی و امکانات اداری وضعیت مطلوب است اما در بعضی بخش ها دچار مشکل جدی شده ایم که همان بحث جدی بحران آب می باشد.

حمید ملانوری با بیان مسائل اجتماعی و فرهنگی، افزود: استفاده از قلیان و تولید مواد مخدر در قالب کارگاه های کوچک، کاهش تولید محصول، استفاده از سموم غیر مجاز بخش کشاورزی که باعث بیماری های بسیار شده باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ کار در شهرستان به عار تبدیل شده ، گفت: این سند افتخار برای شهرستان رفسنجان محسوب نمی شود و وظیفه بخشدار ، اعضای شورا و دهیار فقط کار عمرانی و خدمات روستایی نیست، بلکه ایجاد شغل برای جوانان و ترک اعتیاد مردم روستا می باشد.

فرماندار رفسنجان حضور بخشدار در روستاها را منشا خدمات و مدیریت صحیح عنوان کرد و افزود: با فرهنگ سازی و تربیت شهروند خوب راه و روش درست را به مردم روستا نشان دهیم و روستای سالم روستایی است که شهروند سالم داشته باشد.

وی بهترین خدمت بخشدار ، اعضای شورا و دهیار را ارائه امکانات به مردم روستا دانست و تأکید کرد: با همکاری و همفکری بطور شبانه روزی در حوزه اشتغال و مسائل فرهنگی مردم کار کنید.

برچسب ها:
اخباررفسنجان اشتغال خانه خشتی رفسنجان فرمانداررفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان