دومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 5645
دومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد

به گزارش “خانه خشتی” :دومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت و در چهار بخش فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و کشاورزی به منظور شناسایی انجمن ها، ایده ها و رتبه های برتر در دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد. دکتر رنجبر کریمی ریاست دانشگاه ولی عصر (عج) در گفتگو با خبرنگار”خانه خشتی”گفت: سال […]

خانه » آخرین اخبار » دومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد

به گزارش “خانه خشتی” :دومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت و در چهار بخش فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و کشاورزی به منظور شناسایی انجمن ها، ایده ها و رتبه های برتر در دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.
دکتر رنجبر کریمی ریاست دانشگاه ولی عصر (عج) در گفتگو با خبرنگار”خانه خشتی”گفت: سال گذشته با حضور انجمن های برتر دانشگاه به مرحله کشوری و کسب رتبه برتر در بخش نشریات و انجمن های علمی، بر آن شدیم تا برای دومین بار به شناسایی ایده ها و انجمن های برتر جهت راهیابی به مرحله کشوری شویم. به همین منظور اقدام به برگزاری جشنواره درون استانی نمودیم.
دکتر رنجبر کریمی ادامه داد: در این جشنواره دستاوردهای علمی – پژوهشی و نوآورانه دانشجویان انجمن های علمی دانشگاه در معرض بازدید قرار گرفت که با توجه به کیفیت و خلاقیت دانشجویان در ابداعات خود، امیدواریم عنوان برتر کشوری را به دست آوریم.

برچسب ها:
دومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان