هر ساله یک هزار و ۲۰۰ ساعت برنامه از رادیو رفسنجان پخش می شود

  • شناسه خبر: 56281
هر ساله یک هزار و ۲۰۰ ساعت برنامه از رادیو رفسنجان پخش می شود

مهدی حسن خانی مدیر رادیو رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از پخش یک هزار و ۲۰۰ ساعت برنامه در سال از رادیو رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » هر ساله یک هزار و ۲۰۰ ساعت برنامه از رادیو رفسنجان پخش می شود

مهدی حسن خانی مدیر رادیو رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به اینکه هر ساله یک هزار و ۲۰۰ ساعت برنامه از طریق امواج رادیو رفسنجان پخش می شود، اظهار داشت: برای اجرای هر برنامه دو برابر زمان لازم است تا برنامه مذکور ضبط و تهیه شود.

وی از همکاری بیش از ۳۰ نفر در بخش های مختلف رادیو رفسنجان خبر داد و گفت: این افراد در بخش های  گویندگی، نویسندگی، گزارشگری، صدابرداری، ارزیابی پخش، تهیه کنندگی، دستیار تهیه، ارتباطات، ترابری، حراست و هماهنگی همکاری می کنند.

حسن خانی ادامه داد: برنامه های «سلام رفسنجان»، «همراه»، «رادیو دوستان»، «ضیافت نور»، «در آستان انتظار»، «با قدسیان آسمان» و ویژه برنامه «دهه افتخار» و «ماه رمضان» از جمله برنامه های رادیو رفسنجان در طول پانزده سال فعالیت خود می باشد.

حسن خانی مدیر رادیو رفسنجان(خانه خشتی)

مدیر رادیو رفسنجان از درخشش برنامه های رادیویی در جشنواره های مختلف استانی خبر داد و با اشاره به آخرین نظرسنجی کشوری در سال ۹۱، گفت: طبق این نظرسنجی رادیو رفسنجان ۲۳ درصد شنونده دارد که ۸۵ درصد آنان از برنامه های رادیو رضایت دارند.

وی هم چنین از راه اندازی استودیو شماره دو رادیو رفسنجان خبر داد و گفت: اخیراً با کمک معاونت فنی این استودیو راه اندازی و افتتاح شده است و پخش، ضبط و تولید محتوای رادیویی در آن انجام می شود.

مهدی حسن خانی که هم اکنون تنظیم اخبار بخش خبری رادیو را نیز به عهده دارد، گویندگی را مهم ترین رکن رادیو عنوان کرد و افزود: تمام عوامل رادیو در گوینده خلاصه می شود که به جذب شنونده نیز می انجامد.

وی در ادامه رادیو را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دانست و گفت: رادیو رسانه ای سهل الوصول است که جای خود را در میان مردم باز کرده است و آگاهی سازی از طریق رادیو با توجه به همه گیر بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر رادیو رفسنجان با اشاره به اینکه هیچ رسانه ای به تنهایی نمی تواند به صورت مطلق کار کند، ابراز داشت: در امر فرهنگسازی و اطلاع رسانی کلیه سایت های خبری و رسانه های نوشتاری مهم اند و باید با همدلی و اتحاد در آبادانی و اعتلای شهر و نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران یاری رسانند.

رادیو شهری رفسنجان بر روی موج FM فرکانس ۹۹٫۳ مگاهرتز پخش می شود.

کمپین عشاق محمد(ص) در رفسنجان(خانه خشتی)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اطلاع رسانی تولید پانزده سالگی رادیو رفسنجان خانه خشتی رادیو رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان