«ورهمشور» از رفسنجان به جشنواره تئاتر کمدی کرمان راه یافت

  • شناسه خبر: 56276
«ورهمشور» از رفسنجان به جشنواره تئاتر کمدی کرمان راه یافت

بابک دقیقی دبیر تخصصی «جشنواره‌ی تئاتر کمدی کرمان» از راهیابی ۸ نمایش برای انجام اصلاحات و بازبینیِ دوباره به دبیرخانه خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » «ورهمشور» از رفسنجان به جشنواره تئاتر کمدی کرمان راه یافت

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، به نقل از کرنا، بابک دقیقی دبیر تخصصی «جشنواره‌ی تئاتر کمدی کرمان» گفت: «جشنواره‌ی تئاتر کمدی کرمان» با هدف نگاه انتقادی به معضلات و رفتارهای اجتماعی، ترویج تئاتر کمدی مطلوب در مقابل آثار نمایشی لوده و تنک‌مایه، و افزایش نشاط در شهروندان، با موضوعات فرهنگ شهرنشینی، معضلات شهری و فرهنگ کار، به همت معاونت فرهنگی‌ اجتماعی شهرداری، اواخر بهمن‌ماه در کرمان برگزار خواهد شد.

 دقیقی با اشاره به اینکه بازبینی و بررسی اولیه آثار نمایشی انجام شده است، افزود: از مجموع ۱۶ نمایش، ۸ نمایش برای انجام اصلاحات و بازبینیِ دوباره معرفی شده‌اند.
دقیقی افزود: نمایش‌های «بیومس» به کارگردانی «مجتبی ناظمی»، «بهترین شهروند این حوالی» به کارگردانی «فائزه پاک‌طینت»، «دزد» به کارگردانی «جلیل امیری»، «آدم و حوا» به کارگردانی «مهدی ارمز» و «اکبر شاسی‌بلند» به کارگردانی «رضا درویشی» از کرمان، و نمایش‌های «ورهم‌شور» به کارگردانی «بابک نوری» از رفسنجان، «دوبلکس» به کارگردانی «اکبر ترابی» از انار و «نهال ور خاک» به کارگردانی «فاطمه نعمتی» از جیرفت، ۸ اثرِ رسیده به این مرحله‌اند.
دبیر تخصصی «جشنواره‌ی تئاتر کمدی کرمان» تاکید کرد: از میان این آثار، نمایش‌هایی که اصلاحات مورد نظرِ هیأت مشاوره و انتخاب آثار جشنواره را انجام دهند و در بازبینی مجدد، موفق به جلب نظر این هیأت شوند، به بخش مسابقه و مرحله‌ی نهایی جشنواره‌ی تئاتر کمدی کرمان راه خواهند یافت.
وی هم‌چنین گفت: برای بررسی و داوری آثار نمایشی در مرحله‌ی نهایی جشنواره، با چند تن از هنرمندان صاحب‌نظر کشور مذاکره شده و اسامی هیأت داوران به‌زودی اعلام خواهد شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بابک نوری جشنواره تئاتر کمدی کرمان خانه خشتی ورهمشور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان