حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه

مستکبران از انقلاب و بیداری اسلامی در هراس اند/ والدین ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را به فرزندان خود یادآوری نمایند

  • شناسه خبر: 56219
مستکبران از انقلاب و بیداری اسلامی در هراس اند/ والدین ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را به فرزندان خود یادآوری نمایند

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز دنیای استکبار و مستکبران به دنبال ایجاد اسلام هراسی در دنیا هستند.

خانه » آخرین اخبار » مستکبران از انقلاب و بیداری اسلامی در هراس اند/ والدین ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را به فرزندان خود یادآوری نمایند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان ظهر امروز در میان نمازگزاران شهرستان با اشاره به آغاز دهه فجر و ورود امام روح الله به ایران اسلامی در سال ۵۷، استقامت و پایداری ملت از آرمان های انقلاب را موجب شادی ارواح پاک امام و شهدا بیان کرد و گفت: امروز دنیای استکبار و مستکبران به دنبال ایجاد اسلام هراسی در دنیا هستند، در حالی که از اسلام و مسلمانان در هراس نیستند، بلکه از انقلاب و بیداری اسلامی در هراس اند و منابع و قدرت خود را از دست رفته می دانند و به هر نحوی تلاش می کنند نسبت به اسلام جسارت نمایند.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه اساس تشکیل نهضت اسلامی را تشکیل حکومت عدل اسلامی بیان کرد و گفت: باید با تلاش و کوشش و با همت جوانان به این آرمان مهم دست یابیم تا به تحقق عدالت در جامعه برسیم.

وی با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بزرگ ترین خطر زمان کنونی را گم کردن اهداف و آرمان های نظام اسلامی دانست و افزود: والدین ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را به فرزندان خود یادآوری نمایند.

امام جمعه رفسنجان هم چنین از حضور ایران اسلامی قدرتمند و پیروزی گروه های مقاومت در دنیا ابراز خرسندی نمود و گسترش و نفوذ پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکایی در هفته گذشته را افتخار بزرگی در گسترش اسلام بیان کرد و افزود: پیام دوم رهبر فرزانه انقلاب در چهل و دومین نشست سراسری انجمن اسلامی دانشجویان در اروپا نیز حاوی نکات مهمی بود که نشانه هوشمندی و ذکاوت ایشان و توجه به دانشجویان ایران در دنیا می باشد.

حجت الاسلام رمضانی پور به تحولات منطقه ای نیز اشاره نمود و با ابراز تأسف از آغاز حکومت هفتمین پادشاه خاندان آل سعود، گفت: متأسفانه شاهد حضور چنین افرادی هستیم که مدعی رهبری جهان اسلام و دشمن مکتب تشیع می باشند که امیدواریم زمینه فروپاشی حکومت این خاندان فراهم شود.

وی با تشکر از رسانه های شهرستان و استان در اطلاع رسانی به موقع و حضور فرزندان ارزشی در آن ها، فرا رسیدن سالگرد ۱۵ سالگی رادیو رفسنجان را تبریک گفت و خواستار استفاده از این ظرفیت برای توسعه شهرستان شد.

حجت الاسلام رمضانی پور هم چنین از نیروهای انتظای و نظامی که در برخورد با جرائم و قاچاق کالا و مواد مخدر خدمات ارزنده ای داشته اند، تشکر و قدردانی نمود و خواستار برخورد جدی آنان با قانون شکنان شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اسلام هراسی خانه خشتی نامه رهبر به جوانان اروپایی و آمریکایی نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان