حضور چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نمایشگاه دستاوردهای دولت

  • شناسه خبر: 5619
حضور چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نمایشگاه دستاوردهای دولت

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با حضوری چشمگیر در نمایشگاه دستاوردهای دولت شرکت نمودبه گزارش”خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم زشکی رفسنجان ،همزمان با یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور، نمایشگاه دستاوردهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان با حضور استاندار کرمان گشایش یافت. پنجشنبه شب و همزمان با یکصدمین سفر […]

خانه » آخرین اخبار » حضور چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نمایشگاه دستاوردهای دولت

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با حضوری چشمگیر در نمایشگاه دستاوردهای دولت شرکت نمودبه گزارش”خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم زشکی رفسنجان ،همزمان با یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور، نمایشگاه دستاوردهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان با حضور استاندار کرمان گشایش یافت.
پنجشنبه شب و همزمان با یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور، نمایشگاه دستاوردهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان با حضور مهندس اسماعیل نجار استاندار کرمان، معاونان وی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل مجتمع فرهنگی و هنری انتظار آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه شامل ۸۰ غرفه است و با هدف عمق بخشیدن و معرفی آثار و برکات سفرهای استانی هیئت دولت برگزار شده است.
گلچینی از دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور در سه دور سفر به استان کرمان در قالب عکس، بنر، پوستر، بروشور و نماهنگ در نمایشگاه مذکور به نمایش گذاشته شده است.
دستگاه‌های دولتی و نهادهای خصوصی در نمایشگاه مذکور دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در زمینه‌های زیربنایی، آموزشی، برنامه‌ریزی، فرهنگی و اجتماعی را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز  همانند سایر دستگاهها و نهادها با توانی مضاعف و کارنامه ای موفق ، دستاوردهای آخرین مصوبات و پیشرفتهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان در این دانشگاه را در قالب بنر ، سی دی، ماکت ، کتابچه و … به معرض نمایش گذاشته است.
گفتنی است مهندس نجار استاندار کرمان نیز از غرفه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بازدید نمود. در این دیدار آقای رحمانی معاون پشتیبانی دانشگاه ضمن تشریح مصوبات سفر  ، گزارشی در خصوص آخرین وضعیت پردیس دانشگاه ارائه کرد.
استاندار کرمان نیز  ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه ، در خصوص رفع برخی از مشکلات  واقع در پردیس دانشگاه قول مساعد داد..

 

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی،رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان