کفیل بخشداری کشکوئیه معرفی شد

  • شناسه خبر: 56092
کفیل بخشداری کشکوئیه معرفی شد

با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندارویژه رفسنجان یاسر رجبی به عنوان کفیل بخشداری کشکوییه معرفی شد

خانه » آخرین اخبار » کفیل بخشداری کشکوئیه معرفی شد

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رفسنجان، صبح امروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان، یاسر رجبی به عنوان کفیل بخشداری کشکوئیه رفسنجان معرفی شد.

پیش از این حسین برهانی به عنوان کفیل بخشداری کشکوئیه فعالیت می کرد.

برچسب ها:
کفیل بخشداری کشکوییه معرفی شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    با تشکر از فرماندار که به یکی از خواسته های مردم کشکوییه که همانا تعویض کفیل قبلی که اکثرا ناراضی از عملکرد وی بودند. وبه این امید که فردی لایق ومردم دار وبا تجربه که بتواند با سلایق مختلف سیاسی اعم از اصولگرایان واصلاح طلبان تعامل داشته باشد وسیاست های دولت اعتدال و تدبیر وامید را دنبال نماید . به زودی از طرف فرماندار محترم انتخاب شود . تا کشکوییه وروستاههای ان بیش از این متضرر نشوند

    ساسان

    سلام میشه یه روز مردم کشکو از اینهمه بلاتکلیفی در بیان روزگاری چوب شورای .... را خوردند که شهرک راه اهن را به راحتی به بیاض منتقل کردند و یا روستاهای کشکوئیه را به انار بخشیدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب شورای بخشنده ای دست حاتم را ازپشت بسته اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به امید یگانه عالم شاهد مدیران لایق و کار امد دراین شهر باشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    رضا

    سلام این انتصابات همش نشانه این هستش که تمام جریان های سیاسی با هم برادر هستند و دوست .جز این هم میشه فکری کرد؟نه والا. اخه سه سال با پست کفیل صبر کردند مردم و چشم انتظاری برا انتخاب بخشدار چقدر باید ادامه پیدا کنه؟ راستی مردم ولی نعمت شما نیستن؟ واقعا فکری به حال افکارتون بکنید.

    اميد

    عجب صیغه ای شده بخشداری کشکو، کفیل اندر کفیل شد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان