مدیر خانه مطبوعات کرمان: خانه مطبوعات کرمان صاحب خانه می‌شود / سیاست صبر و سکوت را اختیار کرده‌ایم

  • شناسه خبر: 5596
مدیر خانه مطبوعات کرمان: خانه مطبوعات کرمان صاحب خانه می‌شود / سیاست صبر و سکوت را اختیار کرده‌ایم

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان اختصاص داده شده است. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس از کرمان، نصرالله گنجعلیخانی چهارشنبه شب در دومین نشست تخصصی ماهانه مدیران رسانه‌های استان کرمان اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های […]

خانه » آخرین اخبار » مدیر خانه مطبوعات کرمان: خانه مطبوعات کرمان صاحب خانه می‌شود / سیاست صبر و سکوت را اختیار کرده‌ایم

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان اختصاص داده شده است.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس از کرمان، نصرالله گنجعلیخانی چهارشنبه شب در دومین نشست تخصصی ماهانه مدیران رسانه‌های استان کرمان اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان و مدیران رسانه‌ها در این خطه بر برگزاری نشست‌های تخصصی تأکید دارند.

* تشکیل کار گروه تخصصی تولید ملی در خانه مطبوعات کرمان

وی خرد جمعی و مدیریت مشارکتی را در پیشبرد اهداف خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان مؤثر دانست و ابراز داشت: شهرستان‌ها و رسانه‌های مختلف استان کرمان می‌توانند، میزبانی نشست‌های تخصصی اصحاب رسانه را برعهده گیرند.

گنجعلیخانی از برگزاری نشست تخصصی عکاسان خبری و توزیع کنندگان نشریات در کرمان خبر داد و تصریح کرد: در این نشست‌ها نبود امنیت شغلی و بیمه به عنوان مشکلات اصلی این دو قشر مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های تخصصی ورزش‌نویسان، خبرنگاران و طراحان نیز در هفته‌های آِینده برگزار می‌شود.

گنجعلیخانی با اشاره به اینکه کار گروه رفاهی در خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان فعال است، افزود: کار گروه تخصصی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز در این خانه تشکیل شده است.

وی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را یکی از محورهای اصلی نخستین نشست تخصصی مدیران رسانه‌های استان کرمان در ماه گذشته اعلام کرد.

* راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روزنامه‌نگاری در کرمان

این مسئول با بیان اینکه کتابخانه تخصصی روزنامه‌نگاری با یک هزار جلد کتاب و ۳۰۹ عنوان در خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان دایر شده است، ابراز داشت:  اصحاب رسانه می‌توانند به صورت امانتی از کتاب‌های این کتابخانه استفاده کنند.

گنجعلیخانی عنوان کرد: مکاتبه‌های لازم برای برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کرمان انجام شده است و داوری این آثار به زودی آغاز می‌شود.

* خانه مطبوعات کرمان صاحب خانه می‌شود

وی با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغی برابر با ۳۸۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان اختصاص داده است، افزود: رایزنی‌هایی با استاندار و شهردار کرمان برای خرید خانه مطبوعات انجام شده است و به دنبال ساختمان مناسبی برای این خانه هستیم.

* سیاست صبر و سکوت اعضای خانه مطبوعات کرمان

گنجعلیخانی تصریح کرد: در هفته گذشته نامه‌ای وصول شد که تعدادی از اصحاب رسانه خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده هستند.

وی در این زمینه بیان داشت: بر اساس قانون افرادی که خواهان برگزاری مجمع فوق‌العاده هستند، باید با مراجعه به خانه مطبوعات درخواست خود را اعلام کنند تا در نخستین فرصت مجمع فوق‌العاده برگزار شود.

گنجعلیخانی با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان یک مجموعه صنفی است، اذعان داشت: پس از برگزاری انتخابات هیئت مدیره این خانه، پیامک‌هایی برای افراد مختلف ارسال می‌شود که ما در این زمینه سیاست صبر و سکوت را اختیار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: شان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان بالاتر از این است که بخواهیم اختلاف سلیقه‌ها و اختلافات درون خانه را به سطح جامعه بکشانیم و بمباران پیامکی انجام دهیم.

* طرح پیامک‌ها در محاکم ذی‌صلاح

این مسئول با بیان اینکه صحت مطالب پیامک شده در زمان مناسب و در محاکم ذی‌صلاح مطرح می‌شود، ابراز داشت: تا به امروز نخواسته‌ایم که با الفاظ بازی کنیم.

گنجعلیخانی ابراز داشت: کریم مهرشاد معاون استاندار کرمان با اهدا لوح به خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان از این مجموعه برای تشکیل ستاد خبری در نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی و حضور فعال اصحاب رسانه در این نمایشگاه قدردانی کرد.

برچسب ها:
کرمان،خانه مطبوعات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان