بیانیه مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان؛

مردم انقلابی ایران کشتار خونین زائران خانه خدا را فراموش نکرده اند

  • شناسه خبر: 55957
مردم انقلابی ایران کشتار خونین زائران خانه خدا را فراموش نکرده اند

علیرغم اینکه عالمیان، مستکبرین ساکن در حرم الهی را شناخته اند و به جنایات او پی برده اند ولی شاهدیم ریاست جمهوری اسلامی ایران و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت به درک واصل شدن پیر آل سعود پیام تسلیت فرستاده اند. 

خانه » آخرین اخبار » مردم انقلابی ایران کشتار خونین زائران خانه خدا را فراموش نکرده اند

به گزارش “خانه خشتی”به نقل از روابط عمومی دفتر مرکزی دانشجویان عدالت خواه رفسنجان، امام خمینی(ره) : مگر مسلمانان جهان فاجعه قتل عام صدها عالم و هزاران زن و مرد فرقه‌های مسلمین را در طول حیات ننگین آل سعود و نیز جنایت قتل عام زائران خانه خدا را فراموش می‌کنند؟ مگر مسلمانان نمی‌بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانونهای فتنه و جاسوسی مبدل شده‌اند، که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملّاهای کثیف درباری، اسلام مقدس نماهای بیشعور حوزه‌های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه‌ها، و در یک کلمه «اسلام .امریکایی» را ترویج می‌کنند؛ و ازطرف دیگر،سر بر آستان سرور خویش، آمریکای جهانخوار، می‌گذارند.

[صحیفه نور- جلد ۲۱ – صفحه ۸۱]

 مردم انقلابی ایران کشتار خونین زائران خانه خدا را فراموش نکرده اند و هنوز سخنان گوهر بار امام راحل برای این همسایه استکبار صفت فراموش نشده است.

همه میدانند عربستان و آل سعود ماْمنگاه تروریست و جگرخواران شده و منافع دول استکباری در این شبه جزیره تامین میشود. قوانین و فرمول های حاکم  بر وهابیتِ عربستان همان قوانین دیکته شده و دلخواه نظام های مستکبر و دربرگیرنده ی منافع آنان بوده و میباشد.

جمهوری اسلامی که فریاد برائت از کفر را سر میدهد، چه اتفاقی افتاده که مسئولان بلند پایه ی آن از فوت راس سرسپرده ی به غرب و استکبار ابراز ناراحتی میکنند؟ اگر این دیپلماسی است که باید به عرضتان برسانیم دیپلماسی نظام ایران مبتنی بر استکبار ستیزی و در جهت حفظ منافع اسلام و مسلمین است و از خود ضعف نشان دادن خلاف این واقع است.

مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید بدانند در برهه ای که دنیا در حال اسلام ستیزی و ایران هراسی است، چرا دیپلماسی دستگاه سیاست خارجه در جهت  دیپلماسی غیر انقلابی و همسو با دیپلماسی لیبرالی دیکته شده بر دهکده جهانی  شده است؟؟!این نکته را باید بدانید که چشم دنیا به ایران اسلامی است.

این پیام ،سخن جوانان انقلابی عدالتخواه با مسئولین از روی احساس وظیفه نسبت به آرمان های انقلاب و امام میباشد . امیدواریم این سخنان را بازی های سیاسی ندانید.
و در آخر…
از مسئولین مملکت میخواهیم که سیاست خارجه خود را در راستای سیاست خارجه مبتنی بر اسلام جهت بخشند و ایران اسلامی بعنوان الگویی پیشرو در جهان  بدرخشد.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

مجمع دانشجویان عدالتخواه

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی مردم انقلابی ایران کشتار خونین زائران خانه خدا را فراموش نکرده اند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    خوش غیرتها وقت فراموش نکرده ایم؟؟؟ جالب است. ما مردم انقلابی باید در همان سال مزد اوباشان سعودی را کف دستشان میگذاشتند و تنبلی و بی غیرتی کردیم. اگر آنروز سران عربستان تنبیه میشدند دیگر در قبال جمهوری اسلامی غلط زیادی نمی کردند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان