سرپرست فرودگاه شهرستان رفسنجان خبر داد

۲۱ هکتار از فضای سبز فرودگاه رفسنجان به کاشت انواع گل تخصیص یافت

  • شناسه خبر: 55915
۲۱ هکتار از فضای سبز فرودگاه رفسنجان به کاشت انواع گل تخصیص یافت

روئین گفت: کلیه مکان ها از جمله بخش های ورودی، محل های مجاور ، سالن داخلی و ترانزیت با گل های متنوع از جمله گل رز و شب بو آراسته شد.

خانه » آخرین اخبار » ۲۱ هکتار از فضای سبز فرودگاه رفسنجان به کاشت انواع گل تخصیص یافت

حسین روئین سرپرست فرودگاه شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، تعامل با ارگان ها را برای تحقق اهداف فرودگاه ضروری دانست و گفت: در مرحله اول با تعامل مؤثر شهرداری رفسنجان ۲۱ هکتار از فضای سبز فرودگاه شهرستان به کاشت انواع گل از نوع فصلی تخصیص یافت.

روئین اظهار داشت: طی ۱۴ روز کلیه مکان ها از جمله بخش های ورودی، محل های مجاور ، سالن داخلی و ترانزیت با گل های متنوع از جمله گل رز و شب بو آراسته شد.

وی با اشاره به مشکل کمبود آب در رفسنجان حفظ محیط سبز فرودگاه را نیازمند جذب اعتبار برای استقرار سامانه آبیاری قطره ای با محوریت رسوب زدایی عنوان کرد و افزود: با اجرای آبیاری قطره ای خطر نابودی فضای سبز کاهش و همچنین کاسته شدن از هزینه های آن را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست فرودگاه شهرستان رفسنجان در پایان از تعامل و همکاری پورمحمدی شهردار رفسنجان، ابوطالبی مسئول پارک ها و فضای سبز و پرسنل سخت کوش شهرداری رفسنجان تشکر و قدردانی نمود.

برچسب ها:
آبیاری قطره ای ابوطالبی مسئول پارک ها و فضای سبز اخباررفسنجان حسین روئین سرپرست فرودگاه شهرستان رفسنجان خانه خشتی رفسنجان شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان