همسر شهید الله دادی:

همسر من همانند اربابش امام حسین (ع) و برادرش حضرت ابالفضل (ع) بدنش اِرباً اِربا شد

  • شناسه خبر: 55906
همسر من همانند اربابش امام حسین (ع) و برادرش حضرت ابالفضل (ع) بدنش اِرباً اِربا شد

همسر شهید الله دادی گفت : همسر من همانند اربابش امام حسین (ع) و برادرش حضرت ابالفضل (ع) بدنش اِرباً اِرباً شد .

خانه » آخرین اخبار » همسر من همانند اربابش امام حسین (ع) و برادرش حضرت ابالفضل (ع) بدنش اِرباً اِربا شد

به گزارش “خانه خشتی“، همسر شهیدمدافع حرم سردار محمد علی الله دادی در گفت و گو با بوتیا ، در رابطه با شهادت همسرش گفت : همسر من همانند اربابش امام حسین (ع) و برادرش حضرت ابالفضل (ع) بدنش اِرباً اِرباً شد .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با واکنش ایشان به هنگام شنیدن خبر شهادت همسرش می گوید :وقتی خبر شهادت همسرم را به من دادند خدا را شکر کردم و گفتم خدایا راضی ام به رضای تو.

همسر شهید الله دادی از رابطه دوستانه و صمیمی ایشان در منزل گفت و ادامه داد : رابطه خیلی صمیمی و عاشقانه ای را تا آخرین لحظات با ایشان داشتم و در تمام ماموریت های ایشان از شروع مسئولیت در سیرجان گرفته تا سوریه همه جا در کنار او بودم .

وی از ویژگی های برجسته شهید از او پرسیدیم و او عنوان کرد  : شهید الله دادی هر دوشنبه و پنجشنبه روزه می گرفت ،حتی زمانی که در حال ماموریت در صحرای طبس بود .

این یار و همراه همیشگی شهید در خصوص ولایت مداری الله دادی گفت : او احترام خاصی برای مقام معظم رهبری قائل بود و در همه زمینه ها حرف ایشان را ملاک انتخاب خود قرار می داد .

وی در پایان تاکید کرد : دعا کنید که ریشه کفر ،داعش ،صهیونیسم و آمریکا از بن برکنده شود و امام زمان هر چه زودتر ظهور کنند تا انتقام همه شهداء از جمله شهید ما را بگیرد .

انتهای پیام/

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان همسر شهید الله دادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ا.م

    من که نه ازشهیدهیچی می فهمم ونه ازصبرخانواده اش،فقط میگم خداعاقبت من راختم به شهادت کن

    ناشناس

    خداوند به شما صبر جزیا عطا فرماید اینان طرفداران واقعی ولایت فقیه هستند نه کسانی که فقط بخاطر منافعشان دم از ولایت میزنند /واذا محصوا ببلا قل الولایتیون /چفیه وطرفداری از ولایت فقیه زیبنده چنین عزیزانی است نه کسانی که چفیه وتسبیح و... را از این بچه ها دزدیدند

    ناشناس

    خداوند به شما صبر جزیا عطا فرماید اینان طرفداران واقعی ولایت فقیه هستند نه کسانی که فقط بخاطر منافعشان دم از ولایت میزنند واذا محصوا ببلا قل الولایتیون
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان