سید محمد حسینی:

تصویر اینکه جمهوری اسلامی مظهر پایداری در مقابل زیاده خواهی آمریکا است، نباید لطمه بخورد

  • شناسه خبر: 55762
تصویر اینکه جمهوری اسلامی مظهر پایداری در مقابل زیاده خواهی آمریکا است، نباید لطمه بخورد

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نباید احساس شود ما هیچ خصومتی با آمریکا نداریم،مردم مرگ بر امریکا بگویند و آنها قدم بزنند و دل بدهند و قلوه بگیرند، این تصویر که جمهوری اسلامی مظهر پایداری و مقاومت در مقابل زیاده خواهی آمریکا و غرب است نباید لطمه بخورد.

خانه » آخرین اخبار » تصویر اینکه جمهوری اسلامی مظهر پایداری در مقابل زیاده خواهی آمریکا است، نباید لطمه بخورد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم بزرگداشت سرداران شهید الله دادی و جهاد مغنیه در رفسنجان، ضمن اعتراض به هتک حرمت پیامبر اکرم(ص) در نشریه فرانسوی خاطر نشان کرد: کسی نمی تواند مسلمان باشد و شاهد باشد که سردمداران غرب و اروپا جمع شوند و همه از یک حرکت ضد ساحت نورانی پیامبر(ص) حمایت کنند و به آن افتخار داشته باشند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه خاطر نشان کرد:اینها نشان دهنده ی تحولاتی فراروی ما هستند، علیرغم فشارها بر جمهوری اسلامی به اذعان خود سردمداران غرب یکی پس از دیگری پایتخت های کشورهای عربی تحت نفوذ معنوی ایران قرار گیرد.

حسینی با نگاهی به سیره ی شهید الله دادی تصریح کرد: شهادت این شهید گرانقدر نمونه ای از باز بودن درب شهادت است، وی در مسئولیت های خطیری در داخل انجام وظیفه کردند ، کسی که یک عمر جهاد کرده زیبنده نیست در بستر بمیرد.

وی شهادت شهدایی همچون جهاد مغنیه ، سردار شهید الله دادی و سایر شهدای حزب اللله را آغازی بر ضربات سنگین به رژیم صهیونیستی دانست و گفت: به مخیله ی صهیونیست ها هم خطور نمی کرد که فرماندهان سپاه اسلام در خط مقدم حضور پیدا کنند، ااز طرفی ذعان آنها به این صحبت نشانه ترس آنان از سپاه اسلام است.

IMG_9887

سید محمد حسینی رمز پیروزی جمهوری اسلامی را گوش به فرمان ولایت بودن دانست و افزود: در ایران برخی شخصیت ها همین که عده ای برایشان سوت و کف می زنند و تکریمشان می کنند از خود بیخود شده و احساس می کنند که مستغنی از ولی فقیه هستند مانند بنی صدری که در مقابل امام(ره) صف آرایی کرد، در حالبیکه این روحیه موجب ذلت، خواری و شکست می شود .

وی خاطر نشان کرد: شهادت جهاد مغنیه موجب آفرینش هزاران مغنیه می شود این شهید مایه افتخار ملت لبنان است همانطور که شهید الله دادی مایع افتخار ملت ماست اگر ملتی بخواهد به سرمایه ی خود مباهات کند باید به سرمایه شهدا افتخار کند.

وزیر سابق ارشاد اسلامی جهاد مغنیه را مایه ی افتخار پدرش برشمرد و بیان داشت: امروز هم آقا زاده هایی داشتیم که خواستند از رانت پدر  استفاده کند معروف هم شدند الان هم برایشان سوت و کف میزنند و بی بی سی و صدای امریکا تقویتشان می کنند، افتخارشان این شده که برخلاف منویات پدرانشان حرکت کنند و علیه رهبری و نظام موضع بگیرند و این را به تصور واهی خودشان به عنوان یک شهامت قلمداد کنند.

وی در بخش پایانی سخنانش به حوادث فرانسه اشاره کرد و بیان داشت: غرب امروز اسلام را بزرگترین تهدید علیه خود می داند و از راه های مختلف به دنبال مقابله و نابودی آن هستند.

حسینی تصریح کرد: همه حوادث پیرامون اقدام نشریه فرانسوی نشان از آمادگی از قبل شبیه به ماجرای یازده سپتامبر است، من شارلی هستم یعنی من لائیک هستم و این یعنی ضد دین یعنی دانش اموز با حجاب حق آمدن به مدرسه در فرانسه را ندارد.

وی با اشاره به نامه رهبر فرزانه انقلاب خطاب به جوانان غرب و اروپا خاطر نشان کرد: در این نامه رهبر فرزانه انقلاب خطاب به جوانان بیان می فرمایند که مرزهای جغرافیایی برداشته شد و نباید خود را محصور کنید و اسلام را از منبع اصلی خود و قرآن درک کنید و بعد تصمیم بگیرید.

حسینی ادامه داد: کشورهایی که روزی وابسته بودند مانند مصر و رژیم صهیونستی، چه چیزی از غرب و آمریکا عایدشان شد که امروز از آنها بخواهیم در اردوگاه جهانی و نظام سرمایه داری ما را به رسمیت بشناسند؟ آنهایی که رفتند و تابع آنها شدند چه چیزی عایدشان شد؟ اگر با انها با قدرت برخورد نمی کردیم امروز در منطقه تاثیرگذار نمی شدیم.

وی افزود: روحیه ی خودباوری در کشور نباید سرکوب شود و پیشرفت کشور در رشته های مختلف نباید محدود شود.

حسینی خاطر نشان کرد: در فرانسه که امروز سردمدار علیه پیامبر شده و همه به این اهانت اعتراض کردند، همه آزادگان دنیا از ما انتظار دارند که پیشتاز باشیم نه اینکه احساس کنند ما هیچ خصومتی نداریم،

مردم مرگ بر امریکا بگویند و آنها قدم بزنند و دل بدهند و قلوه بگیرند، این تصویر که جمهوری اسلامی مظهر پایداری و مقاومت در مقابل زیاده خواهی آمریکا و غرب است نباید لطمه بخورد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان